vineri, 13 decembrie 2013

Căutări amuzante pe Internet. Cuvinte-cheie (Keywords) - 50

cautari amuzante pe Google BLOG Internet cuvinte haioase cautate Keywords

Încet, dar sigur, am ajuns şi la episodul numărul 50 despre căutările amuzante pe Internet datorită cărora au ajuns pe blogul meu vizitatorii în ultima vreme!
Iată ce au căutat de fapt pe Google, Bing etc. internauţii care "au aterizat" aici! :)

1. king martini formatie romaneasca

2. cuvinte care se termina cu ida

3. melodie cu cel mai mare iepuroi

4. rime la doamnelor domnilor domnişoarelor

5. ocrotitorul betivilor

6. cu asa de cristi filme de halloween parola de la a la z

7. blana de pisica galbena

8. cintec cit ne iubeam cinta o fata

9. pepeni patrati

10. citate in poze cu bebelusi

11. comentariu un farmec trist si nenteles

12. ploua curgea alearga strigam

13. poze pentru telefon frumoase

14. gogosi adevarate

15. reteta de la prajitura maichel jesan

16. diferite cartinci

17. facedook.comfatadelamiezunoptiinoptii

18. balcoane casa

19. compunere despre pisici neastamparate

20. tutun narghilea cleopatra

21. capra manca varza

22. imagini de toamnă să se asemene

23. prajitura angelo cu ciocolata belgiana

24. prajitura tanana

25. gătitul în vase de aluminiu este contraindicat?

26. romana engleza cuvintele: cecil,s house.

Pink Martini (with singer Storm Large) - Amado Mio



  Uitându-mă într-o zi prin Statistici, am observat ca sursă de trafic pentru blogul meu o adresă URL neobişnuită. Am dat click pe linkul respectiv şi astfel am ajuns pe o pagină (de fapt plugin) de verificare pentru backlinkuri şi page rank, care aparţine unui domeniu. Acolo am găsit printre altele o listă cu blogurile care au pe prima pagina o legătură către site-ul respectiv.
  N-o să menţionez numele acestui site sau al bloggerilor cu care a făcut schimb de link proprietarul domeniului.
  Omul a scris în dreptul fiecărui blog câte ceva, inclusiv unde a dat like pentru pagina de Facebook!, iar eu am postat azi doar ce mi s-a părut interesant...

- ok; la organizatii; zis ok de 2 ori dar nu a adaugat. Sters linkul dupa cateva zile; PR3>3

- blog r ok; eu scos 24.10.13 link pt. ca de 2 sapt. Wp gol.; 08.11 revenit; PR4>3

- pus ea cand avea PR0, eu pus doar la blogroll page; mai tarziu cerut eu BR cu amandoua, ok; PR3>2

- r ok, are nofollow pe pagini doar index ok, cazut uneori, scrie f. rar; PR3>2

- r ok; la trecut nu r; site parasit?; PR3>0

- 08.11.13, r +5z; eu, links, FB, in widg. fara show all; ea prima; ok; PR3>0

- 30.10.13; doar in pag.parteneri, tutuim, ok!!!; PR0>0

- erori M si r in afara linkurilor; nu exista BL catre aceasta pagina!; PR4>2

- 29.10.13; PM megablog, eu PR3 el 1, ok!!!; PR1>0

  Am o singură concluzie: blogurile voastre sunt mai importante decât credeţi! :)

Sursa imagine: www.webconfs.com

6 comentarii:

  1. Interesante şi chiar amuzante sunt expresiile enumerate de tine, Cristi.
    Uite lumea se pregăteşte serios de sărbători caută reţete de prăjituri, :))
    "15. reteta de la prajitura maichel jesan"-- prăjitura asta, trebuie să fie ceva deosebit, o prăjitură regească :))
    Înteresant este şi ceea ce ai scris în partea a doua a postării, nu prea ştiu despre ce este vorba, probabil aceste statisti sunt valabile doar pentru cei care au şi cont pe Facebook şi au legături şi cu blogurile. Nu ştiu ce înseamnă " r" ; M si r; r +5z; cu ruşine o spun, sper să nu te superi,...
    Iar concluzia la care ai ajuns, mă îndeamnă la meditaţie. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Singura prescurtare care se refera la Facebook este "FB". Celelalte sunt insemnari tipice pentru un webmaster care face bani probabil pe Internet. Omul face schimb de link cu bloggeri ca noi pentru ca are nevoie de backlinks (legaturi spre site-ul lui), iar cand blogurile scad in Page Rank le scoate de pe prima pagina a site-ului. Sau din alt motiv.
      Iar el verifica periodic acele bloguri. :))))

      Ștergere
  2. Foarte tare! :-)
    O fi gasit melodia cu cel mai mare iepuroi? :-)
    Da' ce preocupari au unii, dom'le!! Le ce i-or fi trebuind insemnarile alea?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A gasit o postare cu iepurele de Angora! :)))
      Pai daca face bani pe net, trebuie sa faca verifice periodic blogurile cu care are schimb de link, nu? Sa vedem daca bloggerul care are o sectiune "parteneri" pe blog si este vizat de niste insemnari se recunoaste in randurile scrise.
      Viziteaza si blogul meu uneori! :))))

      Ștergere
  3. Mie mi-a placut ”blana de pisica galbena ” La ce i-o fi trebuit ?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O fi cautat vreo poza cu pisici. La altceva nici nu vreau sa ma gandesc. :)))

      Ștergere