luni, 4 noiembrie 2013

Căutări amuzante pe Google. Cuvinte-cheie (Keywords) - 49

cautari amuzante Internet Google funny blog computer

Am ajuns la episodul 49 despre căutările amuzante pe Google datorită cărora "au aterizat" pe blogul meu internauţii în ultima vreme.
Iată ce cuvinte-cheie au căutat de fapt pe Internet vizitatorii care au ajuns aici!

1. basme populare cu o femeie care maninca tot ce a vinat sotul

2. propozitii cu tirani

3. azi mergem la capilano. si mai vrem.

4. cuvinte scecspir in romana

5. poze cu postari de barfa

6. cate calorii are un biscuit de la springtime

7. inceput de saptamana urari

8. la multi ani cristi felicitari

9. narghilea subacvatica

10. cine cântă melodia chen let go?

11. melodia "she"

12. joe cocker you chen live mai hard

13. propozitie din 8 cuvinte

14. masina de facut gogosi madrid

15. harmaan värinen pitkäkarvainen kissa

16. imagini 3d cu lupi fără ochelari

17. conpuneri de dragoste sub clar de luna

18. desene 3d cu muzeu

19. imagini cea mai haioasa cheie sol

20. downloadat melodia "la luna"

21. compunere despre soarece

22. cat spatiu de stocare are un blog

23. compuneri confesiune

24. cantec girafa bolnava

25. mrs.priestley, john and margaret tradu

26. de la ce firma sunt incaltarile cu un tigru

10 comentarii:

  1. :))) E fabuloasă imaginea cu evoluţia omului, Cristi! Din păcate, din ceea ce se poate vedea în expresiile internauţilor, enumerate de tine mai sus, se pare că până la descoperirea calculatorului şi implicit al internetului, omul a atins apogeul evoluţiei, de aici, ne îndreptăm spre involuţie. :(
    Ştii cum am luat eu postarea ta? Un semnal de alarmă!
    Te felicit sincer, Cristi, pentru postare. O zi minunată îţi doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa nu dramatizam, pentru alte lucruri trebuie trasa alarma! :)) O zi buna si tie!

      Ștergere
  2. Si eu ma amuz de multe ori cand vad cu ce "cuvinte-cheie" nimeresc oamenii pe blogul meu insa nu m-am gandit pana acum sa le public. Mi-ai dat o idee! :-))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E, da cate idei nu dau zilnic! :)) Abia astept sa vad postarea!

      Ștergere
  3. Şi ce a găsit la narghilea subacvatică?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce observ eu este ca personajul este acelasi si are din ce în ce mai putin par...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte buna observatie! Parul este invers proportional cu stresul zilnic. :)))

      Ștergere
    2. Inca e bine, unora le cad si altele, dintii de exemplu...

      Ștergere