marți, 24 aprilie 2018

MELODIE NOUĂ: The Mono Jacks - ”1000 de DA” (2018). VERSURI, VIDEOCLIP NOU, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE

Trupa The Mono Jacks a lansat o melodie nouă, ”1000 de DA”, odată cu videoclipul oficial al cântecului pe YouTube luni, 16 aprilie 2018. Piesa ”1000 de DA” (The Mono Jacks) se află pe noul album ”Ușor distorsionat” (2017) al formației The Mono Jacks. Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, VERSURI, MELODIE NOUĂ: The Mono Jacks - 1000 de DA (Official Video) LYRICS, NEW SINGLE 2018, NEW SONG



Videoclip oficial al piesei The Mono Jacks - 1000 de DA
Ascultă albumul "Ușor distorsionat" ► http://smarturl.it/usordistorsionat
http://themonojacks.com
http://instagram.com/themonojacks
http://facebook.com/themonojacks
Scris, regizat și editat de ANDI DUMITRESCU
Director de imagine ADRIAN IURCHEVICI
Colorizare RĂZVAN DIMITRIU
Copiii:
Luca Trăscău
Cezar Ionițescu
Eric Tudor
Alex Oprea
Actori:
Iulia Verdeș, Tache Florescu, George Lepădatu, Ovidiu Andreescu, Iuliana Andreescu, Ciprian Lungu, Claudiu Banu, Laura Niculae, Clara Niculae, Silvia Ioana Țiganiuc, Clara Lărgeanu, Alina Lăzărescu, Ana Telitoiu, Marius Pățulea, Cezar Marin, Mihai Vișan, Mihai Yang
Mulțumiri:
Scena 9, Suzana Dan, Mihai Staicu, Emilian și Ellie Tudor, Electronic Arts Romania, Cosmin Pătlăgeanu, Hermes Business Park, Dragoș Lumpan, Adelina Năstase, Hard Rock Cafe, Victor Tănăsoiu

Lyrics/Versuri The Mono Jacks - 1000 de DA

Nu mă întrerupe
Nu ești bun de nimic
Nu purta blugii rupți
N-ai înțeles nimic

Nu mă face de râs
și nu lua notă mică
Lumea întreagă oare ce o să zică?

Nu face prostii
Nu vorbi peste mine!
Nu vorbi neîntrebat
Nu e bine.

Nu-ți lăsa părul lung
Nu te întoarce târziu
N-ai să reușești când eu n-o să mai fiu

Vreau o mie de DA pentru fiecare nu
Vreau o mie de DA pentru fiecare nu
Vreau o mie de DA!

Nu mai sta cu ăștia
Nu mă-nveți tu pe mine
Nu mă contrazice, bă
Nu știi tu ce e mai bine

Nu mă supăra acum
și nu lua notă mică
Lumea întreagă oare ce o să zică?

Nu mai pune întrebări
Nu te întoarce din drum
Nu știi tu cum se face
N-ai cum

Nu te îmbrăca așa
Și să nu vii târziu
N-ai să reușești când eu n-o să mai fiu

Vreau o mie de DA pentru fiecare nu
Vreau o mie de DA pentru fiecare nu
Vreau o mie de DA!

by The Mono Jacks (YouTube), 16 apr. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu