joi, 28 noiembrie 2013

MUZICĂ ARMÂNEASCĂ. GHIŢĂ CARAULANI şi ANDREA TEJA - EDIŢIE SPECIALĂ 2013

Ghita Caraulani Andrea Teja muzica armaneasca un trandafir machedoneasca aromana machidoneasca
Ghiţă Caraulani şi Andrea Teja - EDIŢIE SPECIALĂ 2013
Astăzi vă prezint noul album de muzică armânească interpretată de Ghiţă Caraulani şi Andrea Teja - EDIŢIE SPECIALĂ (2013). Materialul audio conţine douăsprezece melodii, aranjamentul orchestral aparţinându-i lui Costin Caraulani.
Audiţie plăcută!

Ghiţă Caraulani - IS DI VREARI



Ghiţă Caraulani şi Andrea Teja - TOARNA-TI



Andrea Teja - TI CAFTU CAFI OARA



Ghiţă Caraulani şi Andrea Teja - AH LAI GIONLI A MEU



Andrea Teja - VRUTE S-NU MI ASPARI



Ghiţă Caraulani şi Andrea Teja - STEAUA CHIRUTA



Ghiţă Caraulani şi Andrea Teja - UN TRANDAFIR



Ghiţă Caraulani şi Andrea Teja - TU XEANI



Andrea Teja - PRIMUVEARA PRIMUVEARA



Costin Caraulani şi Andrea Teja - NAFIMATS



GHIŢĂ CARAULANI şi ANDREA TEJA - NI ARACAI OCHII



Ghiţă Caraulani şi Andrea Teja  - DIPRIUNA (acustic)



by GHITA CARAULANI on SoundCloud

Toate melodiile armâneşti din acest album pot fi descărcate (download) de pe site-ul www.caraulani.ro, de AICI (click!).

8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Pentru mine aceste melodii armanesti cantate de Andrea Teja si Ghita Caraulani suna familiar. :)

      Ștergere
  2. Pentru prima dată în viaţa mea, Cristi, am ascultat, consecutiv , 12 melodii armâneşti. Le-am ascultat cu mare atenţie toate melodiile pe care ni le-ai propus spre ascultare, încât să pot deduce, cât de cât şi versurile. ( cu ruşine o spun, dar ăsta-i adevărul, n-am înţeles mot-a-mot versurile, dar am înţeles suficient încât să-mi rămână în suflet). Mi-a plăcut foarte mult acompaniamentul şi vocile de excepţie ale interpreţilor. Pentru mine a fost o experienţă foarte foarte plăcută. Am petrecut aprox. 48 de minute încântătoare, în compania acestor melodii superbe de dragoste.
    Pe lângă melodia, Un trandafir şi Angâtan cântată de Sirma Guci, pe care le ascult zilnic, acum mai am trei favorite Toarnă-ti, Ti caftu cafi oara, Is di vreari.
    Îţi mulţumesc mult, Cristi, că ai împărtăşit cu noi aceste superbe melodii armâneşti.
    O zi minunată îţi doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut aceste melodii machedonesti! O zi faina! :)

      Ștergere
  3. Foarte frumoase melodii. Am avut colegi, prieteni, vecini aromani si mi-a placut mereu muzica lor, pe care o cantau cu drag la toate petrecerile lor. Si mai imi placea ca sunt atat de uniti si pun mare pret pe familie, la care tin mai mult decat la orice.
    O sa intru pe site-ul indicat de tine si am sa le descarc, caci mi-a facut mare placere sa le aud.Si mai vreau sa le ascult.
    Numai bine, Cristi! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite ca ai intalnit un aromân si in blogosfera. Ma bucur ca ti-au placut melodiile!
      Toate cele bune, Alex! :)

      Ștergere
  4. Superb a voce wow LA melodia in trandafir am of tat ntruna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut melodiile armanesti postate de mine!

      Ștergere