joi, 12 aprilie 2018

MELODIE NOUĂ: JO - ”În lipsa ta” (2018). VERSURI, VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

JO a lansat o melodie nouă, ”În lipsa ta”, și videoclipul oficial al cântecului pe YouTube miercuri, 11 aprilie 2018. Piesa ”În lipsa ta” (JO) este produsă de HaHaHa Production pentru Cat Music Romania, fiind compusă de Șerban Cazan și Cristi Pascu pe versurile scrise de Alexandru Stancu (Juno) și Ioana Anuța (JO). Regia videoclipului noului single îi aparține lui Anton Sandu (SAN). Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, VERSURI, MELODIE NOUĂ: JO - In lipsa ta (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG, LYRICS



Lyrics/Versuri JO - In lipsa ta (piesa noua 2018):

Nu vreau sa dau vina pe soarta
Singurătatea-mi bate-n porți
Nu as mai face încă o data
As vrea sa ma ierți daca poti

Ma simt in plus in casa mea
In lipsa ta

Fa tot ce poti sa ierți o data
Si jur ca nu voi mai trăda

Încă mai vad iubirea ta
Plimbându-se pe strada mea
Dar pe la mine n-ar opri
Sa te iubesc încă o zi

Ma simt in plus in casa mea
In lipsa ta
Încă mai vad iubirea ta
Plimbându-se pe strada mea

Ma ocolești pe orice strada
Te sperie ca imi e dor
Iubire singura si oarba
Ai ramas fără posesor

Ma simt in plus in casa mea
In lipsa ta

Mai da-mi iubirea ta o data
Jur ca o nu o voi mai trăda

Încă mai vad iubirea ta
Plimbându-se pe strada mea
Dar pe la mine n-ar opri
Sa te iubesc încă o zi

Ma simt in plus in casa mea
In lipsa ta
Încă mai vad iubirea ta
Plimbându-se pe strada mea

by Cat Music (YouTube), 11 apr. 2018

Click pe link dacă vrei să vezi și JO - ”Cana” (melodie nouă, videoclip oficial, new single 2017)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu