joi, 1 martie 2018

Îi dau papucii de 1 martie, mamaie! De la lume adunate (5)

martisor 2018 martisoare ii dau papucii de 1 martie 2018 de la lume adunate cristi milla blog personal blogger blogspot

Discuție purtată între o tânără și bunica sa într-un supermarket din București joi, 1 martie 2018...

- Auzi, mamaie...
- Da, puiule.
- Azi mă întâlnesc cu Alexandru și cred că trebuie să-mi aducă o floare de 1 martie, măcar un fir de 3 lei...
- Sigur că da, dragă.
- Uite așa, un gest să facă și el, ceva... Eu am fost atentă de ziua lui. Iar dacă vine la mine cu un mărțișor de 1 leu, îi dau papucii, fir-ar al dracului de nenorocit! Mă c** în el de mărțișor!
- Nu te grăbi, Nicoleta...
- Te anunț diseară, mamaie, să-ți spun ce mi-a dat. Pa!
- Ai grijă, puiule, să nu aluneci! Te pup!

Sursa foto: www.felicitystore.ro/blog/lifestyle-bijuterii/idei-de-martisoare-2018

4 comentarii:

  1. He, he! Un adevărat dialog al generațiilor. Pretenții mari și nerăbdare, la nepoata năbădăioasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut povestioara mea de Martisor! :)

      Ștergere
  2. Of, Doamne! Mărțișorul e un simbol. Nu contează cât a costat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mare dreptate, dar in zilele noastre s-au mai schimbat simbolurile. :)

      Ștergere