vineri, 9 februarie 2018

What's Up - ”Ora 2” (melodie nouă 2018, versuri, videoclip, new single)

VIDEOCLIP NOU, VERSURI, MELODIE NOUĂ: What's UP - Ora 2 (Official Video) LYRICS  #uASAP NEW SINGLE 2018, NEW SONG



Piesa noua 2018, single nou: What's UP - Ora 2 (videoclip oficial 2018)
YouTube Subscribe: https://goo.gl/DteFX6
Facebook: https://www.facebook.com/oficialwhatsup
Instagram: https://www.instagram.com/whatsup_uasap/
What's UP vine cu un cadou special pentru publicul sau de ziua lui: "Ora 2" este cea mai recenta piesa lansata de catre artist si se va regasi pe video albumul #PovesteaInimii, prima piesa lansata din #ProjectIceland.
Booking What's UP:
• Simina Costea |(0748) 577 598 | costeasimina@gmail.com |
• Cornel Ursache | (0745) 633 437 | corneliuadrian.ursache@gmail.com
PR & Manager:
• Simina Costea |(0748) 577 598 | costeasimina@gmail.com | A&R & Management:
• Cornel Ursache | (0745) 633 437 | corneliuadrian.ursache@gmail.com
Credite:
Produced by MIDIOTS
Music & Lyrics: Marius (What's UP) Ivancea, Gabi (SHIFT) Istrate, Beat Production: Lariss & SHIFT
MIx: SHIFT & What's UP
Master: Serban Cazan, Nagy Lucian @HaHaHaProduction
Regie & Imagine: Ionut Trandafir @Trandafilm
Producator: Radu Selaru @LucasArtFilms
Styling: Adina Buzatu @TrendsByAdinaBuzatu
Eyewear by Lensa

LYRICS/VERSURI What's UP - Ora 2

Nu mai e nimeni să te vadă...

Și-am zile când vreau să plec de-acasă
Când problemele mă apasă
Simt că nimeni nu mă-nțelege
Iar vremea rea parcă nu mai trece, nu vrea să plece
O zi bună din zece
Eu fac ce pot dar mă-ntreb într-una ce se petrece
Ba e soare cald, ba-ncepe furtuna, vrea să mă-nece
Să facă ce vrea, mie mi-e totuna
Oricum am inima mult prea rece

Iar tu nu vrei să cred
Că trecem tot în doi
Eu stau singur pe străzi și sufăr
Pentru noi

REFREN:
E ora două și ceva
(De-o vreme ai plecat de-acasă)
E ora două și ceva
(Supărat, ziceai că nu-ți mai pasă)
E ora două și ceva
Doar tu cu tine-n rest nimeni pe stradă
E ora două și ceva, da
Nu mai e nimeni să te vadă

Nu mai e nimeni să te vadă...
Nu mai e nimeni să te vadă

Și-aș fi vrut să trec de mult de toate
Dar se pare că în viață nu orice se poate
Fericirea-mi place chiar și-n rate
Decât s-o văd că stă mereu așa departe
Zici că nu-i place de mine,
Mi se pare că se pune mereu la-nălțime
Acolo unde n-o atinge nimeni
O vezi când pleaca, niciodată când vine...niciodată când vine

Iar tu nu vrei să cred
Că trecem tot în doi
Eu stau singur pe străzi și sufăr
Pentru noi

REFREN
E ora două și ceva
(De-o vreme ai plecat de-acasă)
E ora două și ceva
(Supărat, ziceai că nu-ți mai pasă)
E ora două și ceva
Doar tu cu tine-n rest nimeni pe stradă
E ora două și ceva, da
Nu mai e nimeni să te vadă

Și-aș vrea să nu mai fie greu deloc
În inimă la toți ne arde-același foc
Nu mai fi rău cu tine, nu, și nici cu alții
Învață să-ți iubești surorile și frații
Când îmi e greu sau mă cert cu iubita mea
Ies pe stradă să îmi găsesc liniștea
Și uit de toate când am casca pe ureche
Am ochii-nchiși și mă simt fără pereche

REFREN
E ora două și ceva
(De-o vreme ai plecat de-acasă)
E ora două și ceva
(Supărat, ziceai că nu-ți mai pasă)
E ora două și ceva
Doar tu cu tine-n rest nimeni pe stradă
E ora două și ceva, da
Nu mai e nimeni să te vadă

by What`s UP (YouTube), 9 feb. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu