miercuri, 28 februarie 2018

MELODIE NOUĂ: The Motans - ”Drama Queen” (2018). VERSURI, VIDEOCLIP, NEW SINGLE

Trupa The Motans a lansat o melodie nouă, ”Drama Queen”, și videoclipul oficial cu versuri (lyrics video) al cântecului pe YouTube marți, 27 februarie 2018. Piesa ”Drama Queen” (The Motans), produsă de Alexandru Cotoi pentru Global Records Romania, este compusă de către Denis Roabeș și Alex Cotoi pe versurile lui Denis Roabeș. Videoclipul noului single ”Drama Queen” (The Motans) a fost realizat de MOPI Studio (NGM Creative). Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, VERSURI, MELODIE NOUĂ: The Motans - Drama Queen (Official Lyrics Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG, LYRICS



Videoclip cu versuri realizat pentru piesa "Drama Queen", semnata The Motans. (C) & (P) 2018 Global Records
Booking & Licensing:
booking@globalrecords.com | +40.0757.104.166
https://globalbooking.ro/the-motans/
licensing: licensing@globalrecords.com
Video Animation | MOPI Studio a division of NGM Creative
https://www.facebook.com/NGMCreative

Lyrics The Motans - Drama Queen (versuri)

Strofa 1

Pui culori mai vii dacă e superficial,
Tu vrei artificii, chiar dacă-i artificial e-e,
Vrei să mă bagi în film, vrei să mă incluzi în gamă
Scuze, dar am indigestie la dramă.

Pre refren:
Ou-ochii tăi i-am avut în loc de templu
Acum vreau să plec, dar tu nu mă mai lași
Ce păcat, în final am înțeles că
M-am rugat doar la idoli falși

Refren
Drama-ma-ma Queen, durerea te inspiră
Mi-ai luat capul ca o ghilotină
Ți-am pus inima cu grijă în mâini
Dar nu ți-am dat-o s-o arunci la câini

(x2)

Strofa 2
Îmi ții destinu-n mâini, nu îți place, strică-l
Totu-i simplu, on/off, вкл/выкл
Îți place să distrugi și o faci cu atâta stil
Mă apeși pe suflet ca acul pe vinyl

Pre-refren:
Ou-ochii tăi i-am avut în loc de templu
Acum vreau să plec, dar tu nu mă mai lași
Ce păcat, în final am înțeles că
M-am rugat doar la idoli falși

Refren
Drama-ma-ma Queen, durerea te inspiră
Mi-ai luat capul ca o ghilotină
Ți-am pus inima cu grijă în mâini
Dar nu ți-am dat-o s-o arunci la câini
(x2)

Bridge
În teorie totu' trebuia să meargă bine
Dar mie-mi place drama doar când stau în ospeție
În teorie parcă le cunosc pe toate
Dar tu ești practică, iar practica mereu mă bate

by THE MOTANS Official (YouTube), 27 feb. 2018

Click pe link daca vrei sa vezi si MELODIE NOUĂ: The Motans - "Friend Zone" (2017), VIDEOCLIP NOU, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE!

2 comentarii: