sâmbătă, 24 februarie 2018

Ecaterine - ”Mă mint” (melodie nouă 2018, versuri, videoclip oficial, new single)

2018 Ecaterine Ma mint melodie noua Ecaterine Ma mint versuri videoclip nou 2018 Ecaterine Mircsov Ma mint cea mia noua melodie Ecaterine si Dimitri Dima Bodarev Ecaterine Ma mint Ma mint
Ecaterine - Ma mint (piesa noua 2018, versuri, videoclip oficial, new single)/ Foto Facebook Ecaterine Official

Ecaterine Mircsov a lansat o melodie nouă, ”Mă mint”, și videoclipul oficial al cântecului pe YouTube joi, 22 februarie 2018. Piesa nouă ”Mă mint” (Ecaterine), produsă de Young Spirit Records pentru Cat Music Romania, este compusă de Ecaterine Mircsov și Dumitru Bodarev pe versurile scrise de Ecaterine Mircsov. Regia videoclipului noului single ”Mă mint” (Ecaterine) îi aparține lui Adrian Anghel (Anghel Brothers Studio).
”Dragilor,
Ne iluzionam, ne îndrăgostim, ne hrănim cu sentimente sintetice, ne dăruim sufletul..uneori conștienți de faptul ca o sa ni-l frângă. Toți, măcar o data in viața, ne-am mințit pe noi sau pe mama sau pe cei apropiați ca ne e bine... De aceeea recomand, gustati-va cuvintele, înainte de a le spune persoanei dragi. Declarația mea, in sine, este textul piesei. I-am avut complici 😁 la crearea piesei pe Dima Bodarev, la imagine pe Adrian Anghel, iar la promovarea piesei, pe toată echipa Cat Music, Corina Vilcu, Cristina Grigore, Cosmin Zihan, Geanina Mihaela Savu, Laura Caleala.
Va Multumeeeeesc! 🦋🤗”, a scris Ecaterine Mircsov pe pagina sa oficială de Facebook cu ocazia lansării noului cântec ”Mă mint”.
Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, VERSURI, MELODIE NOUĂ: Ecaterine - Ma mint (Official Video) LYRICS, NEW SINGLE 2018, NEW SONG



Piesa noua 2018, single nou: Ecaterine - Ma mint (videoclip nou oficial 2018)
Ecaterine Facebook: www.facebook.com/EcaterineOfficial
Orchestratie: Bodarev Dumitru, Bologan Paul
Mix-master: Serj Musteata
Styling: Sandra Chira

Ecaterine - Ma mint (versuri/lyrics):

Stofa 1:
Noi doi atemporali
Am crezut ca sunt parte din tine
Tot ce simt acum, e rusine
Am rămas fără iubire
Fii de neinlocuit
Alerg din umbra sa prind eu lumina
Națiune de iluzii
Acum trag doar concluzii

Prerefren:
Nu poți controla ce iti vine in minte
Legământ de sânge
Si-i dai sufletul
Chiar dacă vrea sa ti-l rupă

Refren:
Ma mint pe mine ca rezist fără tine
Dar nu ma mai pot abține
Mint, pe mama ca sunt bine
Mint pe toată lumea ca am vise line
Vise line, vise line

Strofa 2:
Noi doi cândva actuali
Romantism dictat de ideal
Simt cum liniștești iadul din mine
Cand ma duce gândul la tine
Sentimente sintetice
Fete opuse, aceeași moneda
Legalizați-mi gândurile
Si gusta-ti cuvintele, înainte de a mi le spune

Parte C:
Ma rog, dar ma simt pierdută
Fug sentimente ca intr-o ruleta
Ferestre ale minții nu se uita
Mi-e dor de el
Ca dracu

Refren:
Ma mint pe mine ca rezist fără tine
Dar nu ma mai pot abține
Mint pe mama ca sunt bine
Mint pe toată lumea ca am vise line,
Vise line, vise line

by Cat Music (YouTube), 22 feb. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu