miercuri, 14 februarie 2018

PIESĂ NOUĂ: Carla's Dreams - ”Pe Umerii Tăi Slabi” (2018). VERSURI, VIDEOCLIP NOU, SINGLE OFICIAL, NEW SONG

Trupa Carla's Dreams a lansat o melodie nouă, ”Pe Umerii Tăi Slabi”, şi videoclipul oficial al cântecului pe YouTube luni, 12 februarie 2018. Piesa nouă ”Pe Umerii Tăi Slabi” (Carla's Dreams) este produsă de Alexandru Cotoi şi Carla's Dreams pentru Global Records Romania. Muzica a fost compusă de Carla's Dreams și Alexandru Cotoi, iar versurile noului single ”Pe Umerii Tăi Slabi” au fost scrise de Carla's Dreams. Regia videoclipului piesei ”Pe Umerii Tăi Slabi” (Carla's Dreams) îi aparţine lui Roman Burlaca, tânăr cineast de succes din Republica Moldova, vechi colaborator al formaţiei Carla's Dreams. Noul clip este produs de Global Records şi BR Films.
”Pe Umerii Tăi Slabi” reprezintă în opinia mea cea mai bună piesă lansată de trupa Carla's Dreams până acum. Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Carla's Dreams - Pe Umerii Tai Slabi (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG



Sunt mii de citate in care femeia este apreciata. Le includem pe toate aici si Va multumim!

Videoclip oficial cu Carla's Dreams interpretand single-ul "Pe Umerii Tai Slabi". (C) & (P) 2018 Global Records
Booking & Licensing:
International Booking: +40.751.013.745
Romania: +40.757.104.166
booking@globalrecords.com
https://globalbooking.ro/carlas-dreams
licensing@globalrecords.com
Written by: Carla’s Dreams, Roman Burlaca
D.O.P.: George Secrieru
Carla's Dreams Online:
https://www.facebook.com/carlasdreamss
https://instagram.com/carlasdreams
http://www.carlasdreams.com

Piesa noua 2018, single nou: Carla's Dreams - Pe Umerii Tai Slabi versuri (lyrics)

Pe umerii tăi slabi
Se spune că femeia e slabă
E slabă atunci când nimeni nu poate să vadă
Că e uneori fără putere nu, nu
Cum poa’ să fie slabă, dacă poa’ să fie mamă
Dar zile diferite vin
Și-atunci devenim monosilabi
Și munți atât de grei se țin, se țin ușor
Pe umerii tăi slabi.
Pe umerii tăi slabi,
Ne crește dragostea,
Bate inima mea,
Pe umerii tăi slabi,
Trădări vechi, amici noi, e și soare, sunt și ploi.
Și eu îndrăgostit, mă simt atât de acasă uneori
Pe umerii tăi slabi.
Ți-ai împărțit iubirea
După cum ai putut,
Te-ai dăruit, te-ai dăruit atât de mult
Și niciodată n-ai cerut nimic în schimbul liniștii calme a dragostei ce-o simt acum.
Dar zile diferite vin
Și atunci devenim monosilabi
Și munți atât de grei se țin, se țin ușor
Pe umerii tăi slabi
Pe umerii tăi slabi
Ne crește dragostea,
Bate inima mea,
Pe umerii tăi slabi
Trădări vechi, amici noi, e și soare, sunt și ploi
Și eu îndrăgostit, mă simt atât de acasă uneori
Pe umerii tăi slabi
Sus, jos
Scări, stres,
Cazi iar, încet
Te prefaci
Că nu simți,
Valuri ce distrug,
Goluri ce orbesc,
Uneori, dar tu simți cum
Pe umerii tăi slabi
Ne crește dragostea,
Bate inima mea.
Pe umerii tăi slabi,
Trădări vechi, amici noi, e și soare, sunt și ploi
Și eu îndrăgostit, mă simt atât de acasă uneori,
Pe umerii tăi slabi.
*Cerul e pe umerii slabi

by Carla's Dreams (YouTube), 12 feb. 2018

Click pe link daca vrei sa vezi si MELODIE NOUĂ: Carla's Dreams - ”17 ani” (2018), VIDEOCLIP NOU, SINGLE OFICIAL, NEW SONG !

O postare distribuită de Carla's Dreams (@carlasdreams) pe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu