miercuri, 31 ianuarie 2018

FOTOGRAFIE DE STRADĂ: 10 poze frumoase din diferite locuri ale lumii. Miercurea fără cuvinte (335)

Am selectat azi 10 poze frumoase din diferite locuri ale lumii, imagini publicate pe site-ul 500px.com, ce se încadrează la categoria "Fotografie de stradă" ("Street Photography"). A venit vremea episodului 335 din serialul cu poze intitulat "Miercurea fără cuvinte". Mai multe imagini surprinse la colțul străzii găsiţi pe blogul lui Călin Hera.
Happy Wordless Wednesday! 😃

Road Trip by M &M on 500px.com


M &M - Road Trip - Alfama, Lisbonne, Portugal

Schau da ist der Christian !! by Det Lindinger on 500px.com


Det Lindinger - Schau da ist der Christian !! - Gesehen an einer Plakatwand in Wien

Having Fun (or is she ?)  II by Bart van Hofwegen on 500px.com


Bart van Hofwegen - Having Fun (or is she ?) II

Look Into My Eyes by Greg Andrascik on 500px.com


Greg Andrascik - Look Into My Eyes

Sunday life in a sunny city by Danilo Varriano on 500px.com


Danilo Varriano - Sunday life in a sunny city - Napoli, Italy

Thinking about You by Silvio Madeddu on 500px.com


Silvio Madeddu - Thinking about You

Waiting | Times Square, NYC by Cory Schloss Images on 500px.com


Cory Schloss Images - Waiting | Times Square, NYC

The ghetto II by Mauro M.M.PHOTOS on 500px.com


Mauro M.M.PHOTOS - The ghetto II

Red check by Janys L on 500px.com


Janys L - Red check - London, UK

Railway station #573 by Roberto Di Patrizi on 500px.com


Roberto Di Patrizi - Railway station #573

Copyright © 2018 500px. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

14 comentarii:

  1. Superbe imagini!
    O zi minunată,Cristi!
    O îmbrățișare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut fotografiile de strada! O zi faina, Elena! :)

      Ștergere
  2. Imediat ce resusesc sa ies din Napoli zbor la NYC! Ups! M-am trezit! Nu zbor nicaieri, doar privesc fotografii faine.
    Happy WW, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Faine imagini ai gasit!
    Iar poza din UK cu celebra cabina telefonica imi sugereaza ca de fiecare data, celebrul serial cu doctor Who!
    Happy WW, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte bun serial! Ma bucur ca ti-au placut fotografiile de azi! Happy WW, Suzana! :)

      Ștergere
  4. Întotdeauna fotografiile de strada sunt interesante! Ce-mi plac cabinele alea telefonice englezești!

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place mult acest gen de fotografie. Happy WW, Zina! :)

      Ștergere
  5. Imaginea din Times Square este, firește, cea mai la temă („La colțul străzii”), dar mă binedispune și fotografia din Portugalia. Mulțumesc.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Fotografiile din NY si UK mi-au placut cel mai mult ;)). Intr-una e zapada, in alta o cabina telefonica din aceea "cu traditie" si... mai sunt si exact la colt de strada :))).
    Happy WW!
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, au farmecul lor cabinele telefonice vechi. Happy WW, Rux! :)

      Ștergere
  7. Îmi plac cele cu filtre pentru alb-negru. Preferata mea este totuși prima.

    RăspundețiȘtergere