sâmbătă, 2 decembrie 2017

MELODIE NOUĂ: What's Up feat. Ioana Ignat - ”Așa-mi vine” (2017). VIDEOCLIP NOU, SINGLE OFICIAL

What's Up și Ioana Ignat au lansat o nouă melodie, ”Așa-mi vine”, odată cu videoclipul oficial al cântecului pe YouTube vineri, 1 decembrie 2017, de Ziua Naţională a României. Piesa ”Așa-mi vine” (What's Up feat. Ioana Ignat) este produsă de Marius Mirică pentru Cat Music și Universal Music România. Muzica și versurile noului single ”Așa-mi vine” (What's Up feat. Ioana Ignat) au fost compuse de Marius Ivancea (What's Up) și Ioana Ignat, iar regia videoclipului piesei îi aparține lui Ionuț Trandafir (Trandafilm). Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: What's Up feat. Ioana Ignat - Așa-mi vine (Official Video) NEW SINGLE 2017, NEW SONG



What's UP si Ioana Ignat sunt #RoMandri si lanseaza "Așa-mi vine".
La multi ani, romani!
Piesa noua 2017, single nou: What's Up featuring Ioana Ignat - Așa-mi vine by Cat Music & Universal Music
by Cat Music (YouTube), 1 dec. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu