vineri, 17 noiembrie 2017

MELODIE NOUĂ: Proconsul și Adrian Despot - ”Ce dacă mă doare” (2017). VERSURI, VIDEOCLIP NOU, SINGLE OFICIAL

Trupa Proconsul și Adrian Despot (Vița de Vie) au lansat o nouă melodie, ”Ce dacă mă doare”, odată cu videoclipul oficial al cântecului pe YouTube joi, 16 noiembrie 2017. Piesa ”Ce dacă mă doare” (Proconsul feat. Adrian Despot) este produsă de studioul Simplu Production pentru MediaPro Music Romania. Muzica și versurile noului single ”Ce dacă mă doare” au fost compuse de Keo, Ralflo, Anghelescu Robert, Dincă Dragoș, Marin Bogdan Mihai (Bodo) și Cristi Enache. Regia videoclipului piesei ”Ce dacă mă doare” îi aparține lui EMi.
Vizionare plăcută!

MUZICĂ NOUĂ, VERSURI, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Proconsul & Adrian Despot - Ce daca ma doare (Official Video) NEW SINGLE 2017, NEW SONG, LYRICS



Piesa noua, single nou: Proconsul featuring Adrian Despot - Ce daca ma doare (Official Video) 2017
Download / Stream link: https://MediaPro.lnk.to/CeDacaMaDoareYT
Aranjamente: Emanuel Petrut
Mix/Master: Bunicu Magic
DOP: EMi, George Badea Eugen
Actrita: Georgiana Constantinescu
Video by R.W. Films
Multumiri: Ioana Voicu Atelier

Lyrics/Versuri Proconsul & Adrian Despot - Ce daca ma doare:

Acum înţeleg, nu am de ales
Doar să te privesc cum pleci
Acum mi-ai lăsat,
Doar un gust ciudat
Mâine voi fi bine iar
Ai renunţat la tot
Şi ai lăsat un gol adânc în inima mea
Ce speri că ai să găseşti
Acolo unde eşti

Refren:
Ce dacă mă doare, eu nu voi cădea
Rămân în picioare, în urma ta
Ce dacă mă doare, tu vei dispărea
Şi mâine apare altcineva, altcineva
Azi stau şi privesc, o poză cu noi
Singur mă rănesc din nou
Eu te voi uita, e mai bine aşa

Ai renunţat la tot
Şi ai lăsat un gol, adânc în inima mea
Ce speri că ai să găseşti
Acolo unde eşti

Refren:
Ce dacă mă doare, eu nu voi cădea
Rămân în picioare, în urma ta
Ce dacă mă doare, tu vei dispărea
Şi mâine apare altcineva, altcineva
În viaţa mea, altcineva, în viaţa mea
Rămâne la tine, o parte din mine
Să-ţi aduci aminte, şi să-ţi fie dor

Refren:
Ce dacă mă doare, eu nu voi cădea
Rămân în picioare, în urma ta
Ce dacă mă doare, tu vei dispărea
Şi mâine apare altcineva, altcineva
În viaţa mea, altcineva, în viaţa mea
Nu voì cădea

(C) & (P) MediaPro Music Entertainment 2017
by MediaProMusic (YouTube), 16 nov. 2017

Click pe link daca vrei sa vezi si VIDEOCLIP NOU: Proconsul - "Singur mă ridic" (2016), MELODIE NOUĂ, PIESĂ OFICIALĂ, SINGLE NOU !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu