luni, 27 noiembrie 2017

MELODIE NOUĂ: JUNO feat. Feli - ”Averile” (2017). VERSURI, VIDEOCLIP NOU, PIESĂ OFICIALĂ

Juno și Feli Donose au lansat o nouă melodie, ”Averile”, odată cu videoclipul oficial al cântecului pe YouTube luni, 27 noiembrie 2017. Piesa ”Averile” (Juno feat. Feli) este produsă de HaHaHa Production, iar regia videoclipului noului single îi aparține lui Sergiu Nicula. Muzica a fost compusă de Lucian Nagy, Alex Stancu - Juno pe numele real, Felicia Donose și Florin Boka, versurile piesei ”Averile” fiind scrise de Juno și Felicia Donose. Vizionare plăcută!

MUZICĂ NOUĂ, VIDEOCLIP NOU, VERSURI, MELODIE NOUĂ: JUNO feat. Feli - Averile [Official Video] NEW SINGLE 2017, NEW SONG, NEW MUSIC, LYRICS



Piesa noua, single nou: JUNO featuring Feli - Averile (Official Video) 2017

Lyrics/Versuri JUNO feat. Feli - Averile

Vad cum multi se lasa-ndepartati de sume,
Preschimbati de lume, viata schimba multe.
Pregatiti de lupte, sa mute mufe,
Sa faca cute pe frunte, si timpu' asta cat de scurt e.
Pleaca de acasa!
Dar dorul de casa nici banii n-o sa-l opreasca.
Nici noua casa, si atunci cand iti suna ceasul
N-are curele de aur cu diamante sau strasuri!
Mi-asigur nepotii.
Le strang o avere fiindca se taie din portii,
Nu-mi ramane sa cred decat ca dragostea-i finesse,
Ca e singura de neatins ca Eliot Ness.

Ia-mi, Doamne, averile,
Lasa-mi doar aproapele!
Lasa-mi, Doamne, doar atat
N-am nevoie de mai mult.

Ia-mi, Doamne, averile!
Ia-mi, Doamne, averile!

Loialitatea-i adevar,
Asta se stie de cand s-a muscat din mar.
Marul muscat face poza mai buna,
Dar te vei uita in gol la ea daca nimeni nu suna.
Ia strange o avere tu, ma!
Sa-i vezi, manca-le-as gura lor, cum se aduna.
Usor sa te ridice-n slavi cand levitezi
Intrebarea e: cine mai vine si atunci cand pierzi?
Si e greu sa te opresti cand prinzi o sansa,
Tentatia e mare si nu te lasa,
Dar nu e bogatie ca acasa.
Atata fac pe sfantu’
Ma duc sa pun leii deoparte mi-a venit randul.
Roar

HaHaHa Production ®. Contact: office [at] hahahaproduction.com 256 Basarabia Boulevard, 3rd District, Bucharest, Romania.

by HaHaHa Production (YouTube), 27 nov. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu