marți, 14 noiembrie 2017

MELODIE NOUĂ: Ioana Ignat - ”Nu mă uita” (2017). VERSURI, VIDEOCLIP NOU, SINGLE OFICIAL

Ioana Ignat a lansat o nouă melodie, ”Nu mă uita”, și videoclipul oficial al cântecului pe YouTube luni, 13 noiembrie 2017. Muzica și versurile noului single ”Nu mă uita” au fost compuse de Ioana Ignat. Regia videoclipului piesei ”Nu mă uita” îi aparține lui Ionuț Trandafir (Trandafilm).
Vizionare plăcută!

MUZICĂ NOUĂ, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Ioana Ignat - Nu ma uita (Official Video) NEW SINGLE 2017, NEW SONG



Piesa noua, single nou: Ioana Ignat - Nu ma uita (videoclip oficial 2017)
Download / Stream link: https://umr.lnk.to/IoanaIgnatNuMaUitaYT
Label: Universal Music Romania & MediaPro Music
Producatori: Rad Ionut si Ioana Ignat
Producator executiv: Corneliu Ursache
Mix & Mastering: Madalin Rosioru
Producator video: Luca's Art Film
Multumiri speciale: Tratorria Verdi

Lyrics/Versuri Ioana Ignat - Nu ma uita:

Aud, un glas ce ma trezea candva de mult
Aud, un glas ce nu mai pot acum sa-l uit
Aud, in cap doar vorbe goale ce m-au frant
Aud, cum sentimentele se sting pe rand

Inima ma-ncearca, incepe sa urle
Cand noi suntem ca doi copaci fara padure
Am pierdut iubirea din noi
Si nu e nicio sansa sa dam timpul inapoi

Nu ma uita
Chiar daca ai fi cu alta
Pleaca, dar nu ma uita
Stiu ca m-ai iubit candva

Vreau sa aud
Vreau sa aud, cum iti pare rau
Vreau sa te vad la fel cum am fost si eu, cum am fost si eu
Vreau sa iubesti
Vreau sa iubesti, asa cum am iubit si eu
Sa ai si tu, pe cineva in gandul tau, in gandul tau

P&C Universal Music Romania, GreenEye Music & Nomad Music

by Ioana Ignat (YouTube), 13 nov. 2017

Click pe link daca vrei sa vezi si Edward Sanda feat. Ioana Ignat - "Doar pe a ta" (melodie nouă, videoclip oficial, new single 2017) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu