marți, 14 noiembrie 2017

MELODIE NOUĂ: Ecaterine & Dimitri - ”Sanctuar” (Official Single) - 2017. VERSURI, AUDIO, PIESĂ ORIGINALĂ

Ecaterine și Dimitri au lansat oficial o nouă melodie, ”Sanctuar”, în format audio pe YouTube marți, 14 noiembrie 2017. Piesa ”Sanctuar” (Ecaterine & Dimitri) este produsă de Young Spirit Records pentru Cat Music Romania. Muzica a fost compusă de către Dumitru Bodarev (Dimitri) și Ecaterine Mircsov, iar versurile noului single ”Sanctuar” au fost scrise de Theea Miculescu, Ecaterine Mircsov și Ionuț Bordianu.
Audiție plăcută!

VERSURI, PIESĂ ORIGINALĂ, MELODIE NOUĂ: Ecaterine & Dimitri - Sanctuar (Official Single) AUDIO, NEW SONG 2017, LYRICS



Subscribe for a daily dose of music: https://goo.gl/Hx4S8E
Follow us for more cool stuff:
http://fb.com/CatMusicRomania

Lyrics/Versuri Ecaterine & Dimitri - Sanctuar (piesa noua, single nou 2017)

1:
Doua suflete, rataceam
un sanctuar noi ne cautam
Poate de la o vreme
L-am gasit unu' in celalalt
Privim ceasu' mereu la fix
Terminam conversatii-n vis
Atat de multe semne
E frumos dar atat de ciudat

Refren:
Eu exist in doua
Aici si acolo
Unde esti tu
Acolo mi-e sufletul

Simt cum timpul asta trece
Dar tu mie nu imi treci
Inima mi-e insetata
Ca o planeta uitată

Buze cuminti, dar ochi fierbinti ai
zi-mi tu cum de esti
un pic ca o floare, un pic
ca o ruleta ruseasca
atunci cand iubesti x2

2:
Si ne arde acelasi dor
Nu, nu cred ca-i intamplator
Atat de multe semne
Ne transmit ce simtim noi de fapt
M-am pierdut in privirea ta
Tu te pierzi cand te-ating asa
Poate de la o vreme
Ne-am gasit unu' in celalalt

by Cat Music (YouTube), 14 nov. 2017

Click pe link daca vrei sa vezi si Ecaterine & Dimitri - "La La La" (melodie nouă, official audio, single nou 2017)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu