marți, 28 noiembrie 2017

VIDEOCLIPURI, MELODII NOI: Doddy - ”Uită-mă”, ”Tu nu te vezi”, Doddy feat. Maximilian - ”Mamasita” (2017). VERSURI, PIESE OFICIALE, NEW SINGLES

MUZICĂ NOUĂ, VIDEOCLIP NOU, VERSURI, MELODIE NOUĂ: Doddy - Uita-ma (Official Video) NEW SINGLE 2017, NEW SONG, LYRICS



Videoclip oficial cu Doddy interpretand single-ul "Uita-ma". (C) & (P) 2017 Epic Entertainment / Sprint Music Romania
Muzica: Claudiu Polk (Doddy), Matei Oprea, Petru Birladeanu (Peter Zaad)
Text: Claudiu Polk (Doddy)
Piesa produsa in studioul Epic Entertainment
Video by Claudiu Stan

Doddy - Uita-ma, versuri (lyrics)

Tacuta si trista te desprinzi de noi
Sper ca o s-alegi intelept
Te vad iar cu umerii goi
Si capul sprijinit de al meu piept
Nu vreau sa ma-mbat iar cu apa prea rece
Ma mint ca un prost ca nu-i adevarat
De prea multe ori am zis "lasa ca trece"
Si iar ne-am intors de unde am plecat
Spune-mi! De ce ? De ce ma arzi asa ?
Nu vezi ca ma distruge ?
Si-mi ajunge

Uita-ma
Daca nu-ti amintesti sa iubesti
Uite-ma
Daca nu stii incotro sa privesti
Ce-am construit azi s-a distrus
Ce-a rasarit a si apus
Uita-ma
Daca nu-ti amintesti sa iubesti

Un pas inainte si doi inapoi
Tocul bate pasul pe loc
Si daca vorbim de nevoi
Ale tale toate-s in top
Impinge-ma acum si impinge-ma tare
S-ajung cu viteza catre nimic
Noi stim amandoi ca nimicul nu doare
Nu doare precum un final prelungit
Spune-mi! De ce ? De ce ma arzi asa ?
Nu vezi ca ma distruge ?
Si-mi ajunge

Uita-ma
Daca nu-ti amintesti sa iubesti
Uite-ma
Daca nu stii incotro sa privesti
Ce-am construit azi s-a distrus
Ce-a rasarit a si apus
Uita-ma
Daca nu-ti amintesti sa iubesti

by Doddy (YouTube), 9 nov. 2017

MELODIE ORIGINALĂ, VERSURI, PIESĂ NOUĂ: Doddy - Tu Nu Te Vezi (Official Audio) NEW SONG 2017, LYRICS



Piesa oficiala semnata Doddy. (C) & (P) 2017 Epic Entertainment / Sprint Music
Muzica: Claudiu Polk (Doddy), Mantra, Petru Birladeanu (Peter Zaad)
Text: Claudiu Polk (Doddy)
Produced @ Epic Entertainment
Mix & Master: Petru Birladeanu (Peter Zaad)
Artwork by: Massy

Doddy - Tu Nu Te Vezi | Versuri/Lyrics

Strofa 1:
Lasa soarele sa intre in viata ta
Lasa lumea sa vorbeasca numai ce vrea ea
Las-o sa-ti vorbeasca cel mai rau de mine
Fiindca ca eu sunt constient ca tu ma cunosti fel mai bine
Tu ma stiai dulce chiar si atunci cand viata era amara
Tu imi puteai aduce zambetul cand era ploaie afara
Acum tu vrei sa ma inveti cum se separa
Doua suflete care ardeau odinioara
Si auzi numai ce-ti pasa, nu cauti sa ma intelegi
Cand stam fata in fata, deja stiu ce alegi
Vorbim, nu ne iubim! E galagie prin casa
Suntem ce-am evitat sa fim ca...

Refren:
Tu nu te vezi
Tu nu te vezi
Tu nu te vezi
Fa ce vrei si ce crezi
Dar uitate-n oglinda
Zi-mi cine se schimba
Cine a inceput sa minta
O sa pierzi, fiindca
Tu nu te vezi
Tu nu te vezi

Strofa 2:
Eu nu mai stiu de ce-s in stare
Ca dac-as incerca sa-ti aduc luna la picioare
Chiar dac-as reusi cumva din prima incercare
Tu tot m-ai intreba daca n-aveau alta culoare
Fiindca auzi numai ce-ti pasa, nu cauti sa ma intelegi
Cand stam fata in fata, deja stiu ce alegi
Vorbim, nu ne iubim! E galagie prin casa
Suntem ce-am evitat sa fim ca...

Refren:
Tu nu te vezi
Tu nu te vezi
Tu nu te vezi
Fa ce vrei si ce crezi
Dar uitate-n oglinda
Zi-mi cine se schimba
Cine a inceput sa minta
O sa pierzi, fiindca
Tu nu te vezi
Tu nu te vezi

Part C:
Poate dac-as gasi un pod
Care sa m-ajute sa trec
Sa trec peste sa uit de tot
Si s-ajung la tine intreg
Nu te mai inteleg, incerc sa te dezleg
Ca ceva rau te leaga si ma-nvart in cerc
Parca oricat incerc
De vina sunt tot eu..
Ca tu nu te vezi
Tu nu te vezi
Tu nu te vezi

Refren:
Tu nu te vezi
Tu nu te vezi
Tu nu te vezi
Fa ce vrei si ce crezi
Dar uitate-n oglinda
Zi-mi cine se schimba
Cine a inceput sa minta
O sa pierzi, fiindca
Tu nu te vezi
Tu nu te vezi

by Doddy (YouTube), 27 sept. 2017

MUZICĂ NOUĂ, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Doddy feat. Maximilian - Mamasita (Official Video) NEW SINGLE 2017, NEW SONG



Videoclip oficial cu Doddy interpretand single-ul "Mamasita" in colaborare cu Maximilian. (C) & (P) 2017 Epic Entertainment / Sprint Music
Muzica: Claudiu Polk (Doddy), Mantra, Petru Birladeanu (Peter Zaad), Radu Baisan.
Text: Claudiu Polk (Doddy), Maximilian
Mix & Master: Petru Birladeanu (Peter Zaad)
Regia: Alin Surdu
by Doddy (YouTube), 6 sept. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu