luni, 27 noiembrie 2017

MELODIE NOUĂ: 3 Sud Est - ”Stele” (Official Single). VERSURI, AUDIO, PIESĂ OFICIALĂ

Trupa 3 Sud Est a lansat o nouă melodie, ”Stele”, în format audio pe canalul de YouTube Cat Music luni, 27 noiembrie 2017. În curând va apărea probabil și videoclipul oficial al noului single ”Stele” (3 Sud Est). Enjoy!

PIESĂ ORIGINALĂ, MELODIE NOUĂ: 3 Sud Est - Stele (Official Single) Audio, New Single 2017, New Song



Piesa noua, single nou: 3 Sud Est - Stele (Official Audio) New Song 2017
Muzica: Laurentiu Duta
Versuri: Laurentiu Duta, Mihai Budeanu, Viorel Sipos
Orchestratie: Laurentiu Duta
Chitara: Daris Mangal
Trompeta: Eugen Albu
Trombon: Cornel Ene
Saxofon: Cosmin Basasteanu
Mix & Mastering: Laurentiu Duta

Lyrics/Versuri 3 Sud Est - Stele:

Mai ceva decat un star de cinema, ma lasi mut.
Dupa mine ar trebui sa ai o stea, la Hollywood.
Tu ai venit cand era totul gri.
Acum si noptile au nuante vii.
Poate ti-au zis despre mine prostii.
Doar dupa tine as innebuni.

Refren:

Si ma agat iar de stele,
Poate te vad printre ele.
Mana mea, mana ta se vor prinde.
Alte stele pe cer vom aprinde.

Si ma agat iar de stele,
Poate te vad printre ele.
Mana mea, mana ta se vor prinde.
Alte stele pe cer vom aprinde.

Strange-ma bine sa nu cad din nori.

In fiecare zi de tine ma reindragostesc.
Sunt victima iubirii tale, lasa-ma sa pacatuiesc.
Tu ai venit cand era totul gri.
Acum si noptile au nuante vii.
Poate ti-au zis despre mine prostii.
Doar dupa tine as innebuni.

Refren:

Si ma agat iar de stele,
Poate te vad printre ele.
Mana mea, mana ta se vor prinde.
Alte stele pe cer vom aprinde.

Si ma agat iar de stele,
Poate te vad printre ele.
Mana mea, mana ta se vor prinde.
Alte stele pe cer vom aprinde.

Mi de stele se aprind in universul meu.
Mii de stele se aprind usor in visul tau.
Mi de stele se aprind in universul meu.
Mii de stele se aprind usor in visul tau.

Refren:

Si ma agat iar de stele,
Poate te vad printre ele.
Mana mea, mana ta se vor prinde.
Alte stele pe cer vom aprinde.

Si ma agat iar de stele,
Poate te vad printre ele.
Mana mea, mana ta se vor prinde.
Alte stele pe cer vom aprinde.

Strange-ma bine sa nu cad din nori.

UPDATE 06.12.2017 VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: 3 Sud Est - Stele (Official Video) NEW SINGLE 2017, NEW SONG



Subscribe for a daily dose of music: https://goo.gl/Hx4S8E
Follow us for more cool stuff:
http://fb.com/CatMusicRomania
http://www.twitter.com/catmusicromania
http://www.catmusic.ro
by Cat Music (YouTube), 6 dec. 2017

by Cat Music (YouTube), 27 nov. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu