marți, 11 iulie 2017

VIDEOCLIP NOU: Smiley - "RARA" feat. Juno (2017). MELODIE NOUĂ, VERSURI, PIESĂ OFICIALĂ, SINGLE NOU DIN SERIA #SMILEY10

Smiley şi Juno au lansat o nouă melodie, "Rara", şi videoclipul oficial al cântecului pe YouTube luni, 10 iulie 2017. Piesa nouă "Rara" (Smiley feat. Juno) este produsă de HaHaHa Production şi lansată alături de Cat Music Romania. Muzica a fost compusă de Andrei Mihai, Andrei Maria - Smiley pe numele scenic, Dorian Micu şi Marius Pop, iar versurile noului single "Rara" au fost scrise de Smiley, Dorian Micu şi Alex Stancu (Juno). Regia videoclipului piesei "Rara" îi aparţine lui Ionuţ Trandafir (TrandaFilm).
Cu ocazia împlinirii a zece ani de carieră solo, Smiley lansează zece piese însoţite de videoclipuri noi. În fiecare lună pe data de 10, Smiley va prezenta un nou single pe canalul său oficial de YouTube. Cântecul "Rara" este al cincilea din seria #Smiley10 a artistului român după melodia "Flori de plastic", piesa "De unde vii la ora asta?", cântecul "Domnu' Smiley" şi noul single "Să-mi fie vară".
Pe 1 iunie 2017, în cadrul unui concert extraordinar la Arenele Romane din Bucureşti, Smiley a aniversat împlinirea a zece ani de carieră solo alături de fani şi invitaţi speciali.
Vizionare plăcută!

VERSURI, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Smiley - RARA feat. Juno (Official Video) NEW SINGLE 2017, NEW SONG, LYRICS



Piesa noua, single nou: Smiley - Rara (featuring Juno) Official Video, New Song 2017
Rara, cel de-al cincilea single din campania #Smiley10, este o nebunie muzicala cu lumini si umbre, declansata de caldura si soare.

Smiley - RARA feat. Juno Versuri/Lyrics:

Iar vine dimineaţă
Mi-aduc aminte
Că a venit şi ieri,
Îmi pare că se schimbă ziua,
Dar nu sunt sigur
Eu număr numai seri.

Iar o văd cum dispare
Fuge de soare
Odată cu stelele
Chiar când începe să-mi placă
Mă lasă baltă
Îmi ia plăcerile

M-aşteaptă zi lumină ce mă fac?
Până diseară sper să mă refac

Refren x 2
C-am luat o RARA
Mă omoară căldură vara
Şi tot număr gradele
Abia aştept să vină seara
Să ne umple paharele

E cald un poquito, toţi vor mojito
Căldura ne pune-n cap ca pe Bboy, capcane-n liric te prind boy.
Dimineaţă pe tchibo, boabe la mare pe faleză la vale
Nu’s biciclist, da’ arde talpa pe dale,
Iau foc, nu pot, mă sufoc
E clar că pe seară ies afară până dimineaţa
Şi-apoi mă-ntorc pe şapte cărări
Spre un singur bloc "77", grade şi ceaţă.
Amin Amin Amin
Pentru nisip şi pentru mare şi frumoşii care vin,
Îi văd de abia se ţin,
O dată de la soare şi doi ştim noi.

Refren x 2

Am luat-o RARA
Cum se întâmplă numai vara
De abia aştept să vină seara
(x 4)

Refren x 2

Fanstore Oficial Smiley: https://hastore.ro/shop/fanstore/smiley/
Pentru concerte: booking@hahahaproduction.com
Smiley online:
https://www.facebook.com/smileyonline
https://twitter.com/smiley_omul
https://www.youtube.com/user/smileyomul
http://smiley.ro/

by Smiley (YouTube), 10 iul. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu