vineri, 30 iunie 2017

MELODIE NOUĂ: 3 Sud Est - "Am dat tot" (2017). VIDEOCLIP NOU, PIESĂ OFICIALĂ, SINGLE NOU

Trupa 3 Sud Est a lansat o nouă melodie, "Am dat tot", şi videoclipul oficial al cântecului pe YouTube vineri, 30 iunie 2017. Piesa "Am dat tot" (3 Sud Est) este produsă de Cat Music Romania şi 1 Artist Music. Muzica şi versurile noului single "Am dat tot" au fost compuse de Laurenţiu Duţă, Viorel Sipoş şi Mihai Budeanu. Regia videoclipului piesei "Am dat tot" îi aparţine lui Dan Petcan. Anul acesta se împlinesc 20 de ani de la înfiinţarea trupei 3 Sud Est.
"Dragii nostri prieteni, «Am dat tot» pentru noul nostru single. Cu fiecare cantec lansat retraim aceleasi emotii. Auditie si visare placuta! ❤❤❤" este mesajul transmis de formaţia 3 Sud Est pe pagina oficială de Facebook astăzi.

MUZICĂ ORIGINALĂ, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: 3 Sud Est - Am dat tot (Official Video) NEW SINGLE 2017, NEW SONG



3 Sud Est - Am dat tot (Official Video) by Cat Music & 1ArtistMusic
by Cat Music (YouTube), 30 iun. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu