vineri, 26 mai 2017

PIESĂ NOUĂ: Vescan feat. Mahia Beldo - "Plecaţi din capul meu" (2017). VIDEOCLIP NOU, MELODIE OFICIALĂ, NEW SINGLE

Vescan şi Mahia Beldo au lansat oficial o nouă melodie, "Plecaţi din capul meu", odată cu videoclipul cântecului pe YouTube joi, 25 mai 2017. Piesa "Plecaţi din capul meu" (Vescan feat. Mahia Beldo) este produsă de Mahia Beldo (Scandalos Music). Muzica a fost compusă de Mahia Beldo, iar versurile noului single "Plecaţi din capul meu" au fost scrise de Vescan. Regia videoclipului piesei "Plecaţi din capul meu" îi aparţine lui Claudiu Stan (Vision Production).
"Plecaţi din capul meu" este a patra piesă din proiectul Xsession 3 produs de Music Expert Records, după "Drum bun" (Claudiu Stan feat. Elena Ionescu), "Al 6-lea simţ" (Elena Ionescu) şi "Punţi între suflete" (Claudiu Stan feat. Puya şi Anastasia).
Vizionare plăcută!

PIESĂ ORIGINALĂ, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Vescan feat. Mahia Beldo - Plecati din capul meu (Official Video) NEW SINGLE 2017, NEW SONG



© 2017 Xsession 3
Mix: Mahia Beldo
Master: Dav7Music
Productie video: Claudiu Stan (Eu sunt Vision)
Make-up: AMC Makeup
by MusicExpertRecords (YouTube), 25 mai 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu