vineri, 26 mai 2017

PIESĂ NOUĂ: La Familia feat. Marius Feder & Mahia Beldo - "Demonii" (2017). VERSURI, OFFICIAL AUDIO, MELODIE ORIGINALĂ, SINGLE NOU

Trupa La Familia, Marius Feder şi Mahia Beldo au lansat oficial o nouă melodie, "Demonii", în format audio pe YouTube joi, 25 mai 2017. Piesa "Demonii" (La Familia feat. Marius Feder & Mahia Beldo) este produsă de Mihai Boldea (Mahia Beldo) şi Rappy (Likeminded). Muzica a fost compusă de Mahia Beldo şi Marius Feder, iar versurile noului single au fost scrise de Puya (Gărdescu Dragoş), Sişu Tudor, Marius Feder şi Andrei Dan.
"Demonii" este al patrulea cântec promovat de formaţia La Familia din noul album "Codul bunelor maniere" care va fi lansat oficial pe 9 iunie 2017 în cadrul unui concert extraordinar susţinut în Parcul I.O.R.. "În realitate" (La Familia feat. Guz), "FAK" (La Familia cu Jianu) şi "Curaj" (La Familia feat. Connect-R) sunt primele trei piese din noul C.D. prezentate publicului până acum.
Anul acesta se împlinesc 20 de ani de la înfiinţarea trupei hip hop La Familia. Audiţie plăcută!

PIESĂ ORIGINALĂ, MELODIE NOUĂ: La Familia feat. Marius Feder & Mahia Beldo - Demonii (Official Audio) New Song 2017, New Single



© 2017 La Familia
Concert 9 Iunie IOR: http://lafamiliaofficial.ro
http://www.lafamiliashop.com
Mix/Master: Tyler Mehlenbecher/Rappy (likeminded)

Lyrics/Versuri La Familia featuring Marius Feder & Mahia Beldo - Demonii:

Imi stau sub piele, imi stau in casa
Cand sunt cu tine, sunt si ei
E ok, sunt doar demonii mei
Trecutu-i mort si n-am speranta
Ca maine voi scapa de ei
E ok, sunt doar demonii mei

De ceva vreme ne avem ca fratii
In lupta cu demonii mei m-ajuta doar ratatii
Nu-mi aud nici mama, nu-mi aud nici fratii
Am in jurul meu numai tentatii si aberatii
Cea mai grea lupta e aia care o duci cu tine
E tot mai greu sa desparti raul de bine
Ce ma tine e doar familia si Dumnezeu de sus
Ca fara un pic de echilibru te-ai si dus
Cum s-a dus si frate-miu devreme rau
Il mai zaresc doar in poza asta de pe birou
Demonii l-au aruncat in hau,
Nu stiam ca doare atat de rau

Cat de bine e, cand in fine, cat te tine, si e bine rau
Cat de bine e, maine vine
N-o sa fie bine si-o sa-ncepi din nou
Sa-ti cauti scuze, scuze, scuze
Sa-ti cauti scuze, scuze si sa faci din nou

Sunt doar demonii…

Oare sunt ei de vina, oare tu, nasol
Nu puteai sa ti-o faci doar tu cu mana lor
Si tie-ti place, constiinta tace
Si totusi in suflet nu e pic de pace
Toata lumea-i high, in toate zilele
Acum nu mai au vieti, ei isi traiesc doar filmele
Isi iau pastilele, fumeaza kilele
Ruleaza sute ca sa isi traga bilele

Dar binele intarzie sa apara
Sau sta mult prea putin la fel ca noptile de vara
Sperantele repede iti zboara, asta te doboara
Ca demonii iti soptesc in ureche, viata-i nasoala
Cafea e prea amara cand ti-e frig in plina vara
Cand mergi cu ei mana de mana, uiti ce te-nconjoara
Ha, ce drama cand ei danseaza in jurul tau si rad
Tu ii bagi in seama…

Cat de bine e, cand in fine, cat te tine, si e bine rau
Cat de bine e, maine vine
N-o sa fie bine si-o sa-ncepi din nou
Sa-ti cauti scuze, scuze, scuze
Sa-ti cauti scuze, scuze si sa faci din nou

Imi stau sub piele, imi stau in casa
Cand sunt cu tine, sunt si ei
E ok, sunt doar demonii mei
Trecutul e mort si n-am speranta
Ca maine voi scapa de ei
E ok, sunt doar demonii mei

Sunt doar demonii...

by La Familia Official (YouTube), 25 mai 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu