vineri, 19 mai 2017

Guess Who - "Un Anonim Celebru" (melodie nouă, videoclip oficial, versuri, new single 2017)

Rapperul Guess Who a lansat o nouă melodie, "Un Anonim Celebru", şi videoclipul oficial al cântecului pe YouTube joi, 18 mai 2017. Piesa "Un Anonim Celebru" (Guess Who) este produsă de Likeminded, DJ Khalil şi Bekon pentru Okapi Sound şi Universal Music România. Muzica a fost compusă de către Daniel Tannenbaum, Sergiu Gherman, Tyler Mehlenbacher, Erik Alcock şi Khalil Hazzard, iar versurile noului single "Un Anonim Celebru" au fost scrise de Guess Who. Regia videoclipului piesei "Un Anonim Celebru" îi aparţine lui Iulian Moga.
Ca şi melodiile recente "P.S." şi "Stele", cântecul "Un Anonim Celebru" se află pe noul album al lui Guess Who - "Un Anonim Celebru" care a fost lansat oficial marţi, 16 mai 2017.
Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Guess Who - Un Anonim Celebru (Official Video) New Single 2017, New Song



Ascultă, descarcă și află detalii despre albumul „Un Anonim Celebru”: http://unanonimcelebru.ro/.
Piesa noua: Guess Who - Un Anonim Celebru (Videoclip Oficial)
Mix / master: Grasu XXL & Cristi Dobrică @ Okapi Sound Studio

Lyrics/Versuri Guess Who - Un Anonim Celebru:

Ce spun acum e despre mine, nicio părere despre nimeni
Vorbesc de tot ce-mi aparține, tot ce-am strâns împart cu tine
Tu să alegi ce îți convine, să crezi când șansele-s puține
Chiar dacă totul începe prost, doar să se termine cu bine
Vin dintr-un mediu parazit, salvat la timpul potrivit
Punct ochit, punct lovit, am făcut totul din nimic
Totu-i mai mult decât instinct, să nu te pierzi prin labirint
Ambiție, am rezervorul full, d-asta cam toate prind contur
Ce fac să auzi și peste ani, n-a fost vreodată despre bani
Dar, dacă-i merit, tre' să-i am, nu-mi arunc șansele pe geam
Și nu-s nici ultimul, nici primul, știi filmul, în luptă cu destinul
Continuu, prea mult cu puținul, normal că vrem cu toții plinul

Refren (Guess Who):

Zi-mi cine vrei să fii, când toți se dau exemplu
Același om, același anonim celebru
Când tot ce ai de câștigat e doar respectul
Același om, același anonim celebru
Nimic pe jumătate, când vrei tot întregul
Același om, același anonim celebru
Nu-s singurul, sunt sigur că tu semeni cu...
Același om, același anonim celebru

Guess Who:

Nu vorbesc de faimă, nu
Celebritate, hai, mă
Pe etichetă cât dai, mă?
Zi-mi cum ești tu pe sub haină
Nu-i nimic pe termen lung, dacă drumu-i scurt
Dacă n-ai avânt, n-o să dai de vârf
Faptele rămân, vorbele-s în vânt
Ultimul cuvânt tre' să-l ai oricând
Visele prind aripi, când chiar ai curaj să zbori
Prea mulți se pierd în detalii și renunță prea ușor
Cam care-s avantajele? Nu vezi că-s tulburi apele?
Când țara asta vrea să pleci, ți-ar face și bagajele
Poate că ar putea fi altfel, dacă noi n-o să facem la fel
Copiii ar avea un model liber să aleagă pentru el
Ceva ce trebuie să rămână, ăștia pun piedică, nu-ndrumă
Când mergi prin viață ca pe sârmă, ce lași în urmă pân' la urmă?

Refren (Guess Who):

Zi-mi cine vrei să fii, când toți se dau exemplu
Același om, același anonim celebru
Când tot ce ai de câștigat e doar respectul
Același om, același anonim celebru
Nimic pe jumătate, când vrei tot întregul
Același om, același anonim celebru
Nu-s singurul, sunt sigur că tu semeni cu...

Zi-mi cine vrei să fii, când toți se dau exemplu
Același om, același anonim celebru
Când tot ce ai de câștigat e doar respectul
Același om, același anonim celebru
Nimic pe jumătate, când vrei tot întregul
Același om, același anonim celebru
Nu-s singurul, sunt sigur că tu semeni cu...
Același om, același anonim celebru

Împinge limita, încalcă regula
Doar în mintea ta, tu ești piedica
Să te temi că nu, frica asta vrea
Încearcă să fii tu, nu altcineva
Singurul atu, doar încrederea
Crede-mă acum, eșecul n-ar putea
Să te-nvingă, decât vindeca
În clipa în care tu vei realiza...

http://facebook.com/GuessWhoRomania
http://facebook.com/OkapiTati
http://facebook.com/umusicro
http://okapisound.com/
http://umusic.ro/

by OkapiSoundOfficial (YouTube), 18 mai 2017

Click pe link daca vrei sa vezi si Guess Who - "Stele" (melodie nouă, videoclip oficial, versuri, single nou 2017)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu