miercuri, 31 mai 2017

FOTO: 10 imagini superbe din natură

Am ales azi 10 imagini superbe din natură din diferite locuri ale lumii, fotografii publicate pe site-ul 500px.com. A venit vremea episodului 319 din serialul cu poze intitulat "Miercurea fără cuvinte". Mai multe fotografii găsiţi pe blogul lui Călin Hera.
Happy Wordless Wednesday!

Люпины by Николай Плугарев on 500px.com


Николай Плугарев - Люпины

Poppies In The Park by Kimber Leigh on 500px.com


Kimber Leigh - Poppies In The Park

At dusk in early summer by Lafugue Logos on 500px.com


Lafugue Logos - At dusk in early summer

Green Stream by Anssi  karilahti on 500px.com


Anssi karilahti - Green Stream

black forest flare by Ralf Thomas on 500px.com


Ralf Thomas - black forest flare

IMG_0348.jpg by Paul Paradis on 500px.com


Paul Paradis - Crocus

Sunny meadow by munteanu adrian on 500px.com


munteanu adrian - Sunny meadow - Isolated household in Transylvania, where living in harmony with nature is a normality

Pinky promise.. by Amy Smith on 500px.com


Amy Smith - Pinky promise..

Fairy landscape by Damiano Botta on 500px.com


Damiano Botta - Fairy landscape - Toscana landscape

poppy fields by Andrew Thomas on 500px.com


Andrew Thomas - poppy fields

Copyright © 2017 500px. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

16 comentarii:

  1. Toate sunt deosebite, dar fotografia cu brândușe este preferata mea. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut pozele din natura! Happy WW! :)

      Ștergere
  2. Un regal de flori, aici la tine!
    Oscilez intre rosu, roz si mov. Si o iau din nou, ca nu ma satur de frumoase ce sunt!
    Happy WW, draga Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut fotografiile din natura! Happy WW, Suzana! :)

      Ștergere
  3. Toate îmi plac,dar ultima este splendidă,mulțumesc Cristi!
    O zi minunată și plină de bucurii!
    Mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu! Imi pare bine ca ti-au placut imaginile din natura! O zi faina, Elena! :)

      Ștergere
  4. Am tot așteptat macii. Mă bucur că au venit :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Floricele si campii! Haideti in vacanta, copii! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Absolut superb câmpul cu maci! Și toate fotografiile, dealtfel!

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. am plutit printre flori :)
    Happy WW!! :)

    RăspundețiȘtergere