luni, 22 mai 2017

F. Charm - "La poarta raiului" (videoclip nou, melodie oficială, versuri, single nou 2017)

Rapperul F. Charm a lansat o nouă melodie, "La poarta raiului", şi videoclipul oficial al cântecului pe YouTube luni, 22 mai 2017. "La poarta raiului" (F. Charm) este produsă de Red Clover Media şi Lanoy Records, fiind ultima piesă din noul album al lui F. Charm - "Oaia neagră", lansat în 9 mai 2017, chiar de ziua de naştere a artistului. Muzica şi versurile noului single "La poarta raiului" (F. Charm) au fost compuse de F. Charm.
Regia videoclipului piesei "La poarta raiului" le aparţine lui F.Charm şi Narayan. Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: F.Charm - La poarta raiului (Official Video)



https://www.facebook.com/fcharm/
Instagram: @thisizfcharm
Producție adițională: Narayan
Mix: F.Charm, Polly
Mastering: Bunicu' Magic
Video:
D.O.P: Tiberiu Arghiropol
Montaj: Alexandra David
Productie: Zebra Film

Lyrics/Versuri F.Charm - La poarta raiului:

Strofa 1 :
Botezat cu apa ca sa nu m-aprinda focu’
Calc pe unde-i cate-o groapa, ocolesc norocu’
Sunt om
Si omul cade in pacat
Mi-a parut rau mai mereu, dar am luat-o de la cap
Am mintit
Multe s-au indragostit, multe singure-au plecat, altele m-au blestemat
Am furat
Inapoi nu am mai dat, iar apoi m-am bucurat, nu m-am simtit vinovat
Am fost mandru Doamne de multe ori in viata,
Iar in ochii tai de sus am parut doar o paiata
Am fost lacom, egoist, am fost rau ca sa rezist
N-am fost milostiv mereu, cand altii erau la greu
Am vanat doar din placere
Am si provocat durere
Si-am facut si compromisuri, dar am strans mereu din dinti
Am cazut tot in pacat pentru iubirea de arginti

Refren :
Bat la poarta raiului cu pacate milioane
Cu capul in pamant eu te rog deschide Doamne
Mi-e frig si am frisoane, mi-e sete si mi-e foame
Cu capu in pamant eu te rog deschide Doamne 2x

Strofa 2:

Am cunoscut si desfranarea, ca e o moda inca
Sa ai una cuminte-ascasa si inca cinci pe langa
Si mi-a placut ca ma simteam barbat intr-un sistem
Unde barbatia-i masurata-n curvele din harem
Am fost lenes cand puteam sa muncesc ceva
M-am bucurat sa ard tigara-n aburi de cafea
Mi-ai dat semnale de alarma Doamne ca sa ma trezesc,
Dar eu prea slab am ocolit mereu sa le privesc
Am avut si-n ochi invidie de la gustul vinului
Cu ochii peste gard mereu la capra vecinului
Si de la invidie e un pas pana la ura
Am gustat chiar si din asta si cu gandul si din gura
Din vorba-n vorba si din pacat in pacat
Am ajuns la rascruce cu capul plecat
Sunt de neiertat, dar te rog iarta-ma Doamne
Inchide portile iadului ce vor sa ma condamne

Refren :
Bat la poarta raiului cu pacate milioane
Cu capul in pamant eu te rog deschide Doamne
Mi-e frig si am frisoane, mi-e sete si mi-e foame
Cu capu in pamant eu te rog deschide Doamne 2x

Decizia mi-este ferma, eu il vreau pe Dumnezeu!
Si nu oricum, ci vreau ca inca pe pamantul asta Dumnezeu sa ma schimbe,
In cer o sa fiu schimbat ca va fi oricum, ca trupul asta ramane jos si sufletul se duce,
dar eu vreau schimbare de la Dumnezeu aici pentru mine, vreau sa cresc in relatia mea cu Dumnezeu,
Asta este primul lucru, este sa vad milioane de oameni, ca merg p-acelasi drum pe care merg si eu
Si pe care-au mers milioane de oameni de-a lungul veacurilor.

by F.CHARM (YouTube), 22 mai 2017

Click pe link daca vrei sa vezi si F. Charm - "Fuck that" (melodie nouă, official audio, piesă originală) - 2017!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu