miercuri, 10 mai 2017

PIESĂ NOUĂ: F. Charm - "Hainele mele" feat. Miss Mary (Official Audio) - 2017

F. Charm şi Miss Mary au lansat oficial o nouă melodie, "Hainele mele", în format audio pe YouTube miercuri, 10 mai 2017. Piesa "Hainele mele" (F. Charm feat. Miss Mary), produsă de Red Clover Media şi Lanoy Records, se află pe noul album al lui F. Charm - "Oaia neagră", care a fost lansat în 9 mai 2017, chiar de ziua de naştere a artistului. Muzica şi versurile noului single "Hainele mele" (F. Charm feat. Miss Mary) au fost compuse de F. Charm.
Pe YouTube găsiţi şi textul noului cântec lansat de F. Charm şi Miss Mary. Audiţie plăcută!

PIESĂ ORIGINALĂ, MELODIE NOUĂ: F.Charm - "Hainele mele" feat. Miss Mary (Official Audio) New Single 2017, New Song



Producție adițională: Narayan
Mix: F.Charm, Polly
Mastering: Bunicu Magic
by F.CHARM (YouTube), 10 mai 2017

Click pe link daca vrei sa vezi si F. Charm - "Ultima redută" feat. El Nino (melodie nouă, videoclip oficial, single nou 2017)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu