vineri, 21 aprilie 2017

Direcția 5 - "Am știut" (melodie nouă, piesă originală, new song 2017, new video)

Trupa Direcția 5 şi Alinka (Alina Crişan) au lansat oficial o nouă melodie, "Am știut", însoţită de un videoclip pe YouTube joi, 20 aprilie 2017. Piesa superbă de dragoste "Am știut" se află pe noul album al formaţiei Direcția 5 - "Happy Day" care va fi lansat în noiembrie 2017. Muzica a fost compusă de Marian Ionescu, iar versurile noului single "Am știut" (Direcția 5) au fost scrise de Florin Dumitrescu.
Vizionare plăcută!

MUZICĂ ORIGINALĂ, MELODIE NOUĂ: direcția 5 - Am știut (New Song 2017, New Video)



direcția 5 - Am știut (New Song)
by directia 5 (YouTube), 20 apr. 2017

UPDATE 08.05.2017: directia 5 - Am stiut (Official Video) New Single 2017, New Song



Piesa noua: directia 5 - Am stiut (Official Video) New Song 2017, New Single by Cat Music Romania

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu