miercuri, 26 aprilie 2017

Carla's Dreams feat. INNA - "Tu şi Eu" (2017). MELODIE NOUĂ, VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

Trupa Carla's Dreams şi INNA au lansat o nouă melodie, "Tu şi Eu", odată cu videoclipul oficial al cântecului pe YouTube marţi, 25 aprilie 2017. Piesa "Tu şi Eu" (Carla's Dreams feat. Inna) este produsă de Alex Cotoi şi Carla's Dreams pentru Global Records Romania. Muzica a fost compusă de Carla's Dreams şi Alexandru Cotoi, iar versurile noului single "Tu şi Eu" au fost scrise de Carla's Dreams.
Regia videoclipului piesei "Tu şi Eu" îi aparţine lui Roman Burlaca, tânăr cineast de succes din Republica Moldova, vechi colaborator al formaţiei Carla's Dreams. Noul clip este produs de Global Records şi BR Films.
Cântecul "Tu şi Eu" se află pe următorul album, intitulat "Antiexemplu", care va fi lansat oficial de Carla's Dreams în cadrul unui concert extraordinar pe 13 mai 2017 la Arenele Romane din Bucureşti.
Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Carla's Dreams feat. INNA - Tu si Eu. Official Video, New Single 2017, New Song



Videoclip oficial cu Carla's Dreams interpretand piesa "Tu si Eu" in colaborare cu INNA. (C) & (P) 2017 Global Records
D.O.P.: George Secrieru
by Carla's Dreams Official (YouTube), 25 apr. 2017

Click pe linkuri daca vrei sa vezi PIESĂ NOUĂ: Carla's Dreams - "Anti CSD" (2017), VIDEOCLIP NOU, VERSURI, MELODIE OFICIALĂ, NEW SINGLE si NEW SONG: INNA, Marco & Seba - "Show Me the Way" (2017), PIESĂ NOUĂ, NEW SINGLE, NEW VIDEO!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu