miercuri, 15 martie 2017

10 poze cu statui din diferite locuri ale lumii. Imagini surprinse în Germania, Chile, Cehia, Franţa, Marea Britanie, Japonia şi Ungaria

Am ales azi 10 poze cu statui din diferite locuri ale lumii, imagini frumoase surprinse în Germania, Chile, Cehia, Franţa, Marea Britanie, Japonia şi Ungaria, publicate pe site-ul 500px.com. A venit vremea episodului 308 din serialul cu poze intitulat "Miercurea fără cuvinte". Alte fotografii cu statui găsiţi pe blogul lui Călin Hera.
Happy Wordless Wednesday!

Sunset in Dresden by Jose Antonio Montoya on 500px.com


Jose Antonio Montoya - Sunset in Dresden

Say cheese! by Marquicio Pagola on 500px.com


Marquicio Pagola - Say cheese! - Chile, Easter Island

Morning in Prague by Hans Kruse on 500px.com


Hans Kruse - Morning in Prague

Palais de Chaillot by Gianluca Ciotola on 500px.com


Gianluca Ciotola - Palais de Chaillot - Statues and Tour Eiffel

Young lovers at St.Paul by VahnWojciechowsky on 500px.com


VahnWojciechowsky - Young lovers at St. Paul - London

The Beatles statues by Jason Wells on 500px.com


Jason Wells - The Beatles statues - Liverpool

Notre Dame Cathedral, Paris by 135pixels Eduardo Gonzalez on 500px.com


135pixels Eduardo Gonzalez - Notre Dame Cathedral, Paris

For the lost ones by Christos Kouyountas on 500px.com


Christos Kouyountas - For the lost ones - Japan, Kamakura Town

Budapest by László Gál on 500px.com


László Gál - Budapest

London street at the sunrise by Jaromír Chalabala on 500px.com


Jaromír Chalabala - London street at the sunrise - Trafalgar Square

Copyright © 2017 500px. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

16 comentarii:

  1. Imi plac imi mod deosebit fotografiile cu podul din Praga si garguia de pe catredala Notre Dame din Paris! Imi plac toate... o saptamana frumoasa iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut fotografiile cu statui. O zi faina! :)

      Ștergere
  2. Frumoase alegeri !
    Mi-ar fi placut sa vad o poza si cu vestita statuie din Rio .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am imagini pe blog, inclusiv video cu statuia celebra din Rio de Janeiro. :)

      Ștergere
  3. Superbe fotografii,toate îmi plac!
    Zi excelentă să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut pozele cu statui! O zi faina! :)

      Ștergere
  4. Ce mult am așteptat cele zece imagini cu statui din lumea largă!
    Visul meu, mărturisesc, este ca atunci când voi face o provocare, în viitorul mediu, să apară fotografii făcute la fața locului de prieteni MfC. Tu acum le faci poftă și întregești excelent puzzle-ul. Mulțumesc.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere! Pe la inceputurile blogului am o postare cu fotografii facute de mine cu telefonul mobil... Pozele respective au fost copiate si postate pe vreo 3 site-uri fara mentionarea sursei.
      Happy WW! :)

      Ștergere
  5. Ce alegeri excelente!
    Ciudate statuile din Chile. As fi curioasa sa stiu daca au avut un model!
    Happy WW, draga Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Statuile din Insula Pastelui sunt misterioase intr-adevar! Happy WW, Suzana! :)

      Ștergere
  6. Frumoase monumente, superbe fotografii!
    Nu s-au lasat pana n-au dezgropat statuile din Insula Pastelui! Sunt imense! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect! Imi pare bine ca ti-au placut pozele! Happy WW! :)

      Ștergere
  7. Superbe fotografii cu statui! cele din Insula Paștelui și Podul cu Lei din Budapesta mi-au plăcut cel mai mult.

    Zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere