marți, 14 februarie 2017

VIDEOCLIP NOU: Alina Eremia - "Poartă-mă" (2017). MELODIE NOUĂ, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE

Alina Eremia, una dintre cele mai bune voci feminine din România, a lansat o nouă melodie, "Poartă-mă", şi videoclipul oficial al cântecului pe YouTube luni, 13 februarie 2017. Piesa de dragoste "Poartă-mă" este produsă de către DJ Sava pentru MediaPro Music Romania. Muzica şi versurile noului single au fost compuse de Irina Rimes, cântăreaţă şi compozitoare de succes din Republica Moldova. Alex Cotoi şi DJ Sava s-au ocupat de aranjamentul instrumental al piesei "Poartă-mă". Regia videoclipului noului single îi aparţine lui Dan Petcan care a colaborat cu Alina Eremia recent şi la clipul hitului "Vorbe pe dos" (2016).
"Februarie este despre iubire, iar de Valentine's Day vreau sa fiu mesagerul vostru pentru persoana iubita. Pentru ca dragostea o «porti» cu tine oriunde ai fi, imi doresc ca noul meu single «Poarta-ma» sa ajunga la inimile voastre! Share the love! ❤❤❤", a scris ieri Alina Eremia pe pagina sa oficială de Facebook cu ocazia lansării noului cântec.
Cu siguranţă, piesa nouă "Poartă-mă" va deveni rapid unul dintre hiturile româneşti ale anului 2017. Vizionare plăcută!

Alina Eremia - Poarta-ma (Official Video) New Single 2017, New Song



Alina Eremia - Poarta-ma (Official Video) New Song 2017 by MediaProMusic (YouTube), 13 feb. 2017

Click pe link daca vrei sa vezi si MELODIE NOUĂ: ALINA EREMIA - "VORBE PE DOS" (2016), VIDEOCLIP NOU, PIESĂ OFICIALĂ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu