duminică, 6 noiembrie 2016

Te cunosc de undeva!: Misha "se transformă" în Romica Puceanu - "Nu ştiu cu ce ţi-am greşit" (VIDEO, 05.11.2016)

Te cunosc de undeva Misha Romica Puceanu Nu ştiu cu ce ţi-am greşit antena 1 5 noiembrie 2016 video youtube misha te cunosc de undeva misha castigatoarea editia 9 sezonul 10 te cunosc de undeva antena 1 05.11.2016 youtube
Misha (Romica Puceanu) - "Nu ştiu cu ce ţi-am greşit" (Antena 1, video nou), 05.11.2016/ Foto Facebook Te cunosc de undeva

Misha "s-a transformat" în Romica Puceanu şi a câştigat a 9-a ediţie din sezonul 10 al emisiunii "Te cunosc de undeva!". Soţia lui Connect-R a cântat melodia lăutărească "Nu ştiu cu ce ţi-am greşit" în show-ul de televiziune difuzat de Antena 1 sâmbătă seară, 5 noiembrie 2016.
Vizionare plăcută!

Misha se transformă în Romica Puceanu - "Nu ştiu cu ce ţi-am greşit" (NEW VIDEO 2016)



Vezi ediția integrală pe ANTENAPLAY: http://goo.gl/fQnIoj. În cadrul celei de-a IX-a ediţii din sezonul X de la "Te cunosc de undeva!", Misha a cântat melodia interpretată de Romica Puceanu - "Nu ştiu cu ce ţi-am greşit". Misha este acompaniată de taraful Silvian Voicu - http://www.tarafulsilvianvoicu.ro/. Te cunosc de undeva!, Antena 1, 05-11-2016
by Te Cunosc De Undeva (YouTube), 5 nov. 2016

Culise: Misha se pregăteşte să devină Romica Puceanu



Romica Puceanu este personajul pe care îl interpretează Misha, în cadrul celei de-a IX-a ediţii a sezonului X de la "Te cunosc de undeva!"., Te cunosc de undeva!, Antena 1, 05-11-2016
by Te Cunosc De Undeva (YouTube), 5 nov. 2016

Sursa foto (Photo Courtesy): Te cunosc de undeva (Facebook) - www.facebook.com/tecunoscdeundeva/.

Click pe link daca vrei sa vezi si MELODIE NOUĂ: Fly Project feat. Misha - "Jolie" (by Dj Sava). SINGLE NOU (2016), VIDEOCLIP OFICIAL!

Un comentariu:

  1. La asta chiar nu ma asteptam de la Misha ! A interpretat aproape perfect cantecul Romicai Puceanu ~Nu stiu cu ce ti-am gresit~ !

    RăspundețiȘtergere