joi, 3 noiembrie 2016

MELODIE NOUĂ: Feli - "Timpul" (2016). VIDEOCLIP NOU, VERSURI, SINGLE OFICIAL

2016 Feli Timpul melodie noua Feli Donose Timpul versuri lyrics Feli Timpul piesa noua videoclip Feli Timpul single noul cantec Fely Donose Timpul hahaha production cat music Feli Timpul melodii noi 2016 Feli Timpul cea mai noua piesa a lui Feli Timpul ultima melodie noul hit feli 2016 official video youtube Feli Timpul
Feli - Timpul (piesa noua, videoclip oficial, new single, 2016)/ Foto Facebook Feli Donose

Feli a lansat o nouă melodie, "Timpul", şi videoclipul oficial al cântecului miercuri, 2 noiembrie 2016, pe YouTube. Piesa de dragoste "Timpul" este produsă de HaHaHa Production şi lansată in coproducţie cu Cat Music, iar clipul noului single este regizat de Ionuţ Trandafir (Trandafilm). Felicia Donose, Feli pe numele scenic, Vlad Popescu şi Șerban Cazan au compus muzica, primii doi artişti fiind şi autorii versurilor.
"Despre ceea ce am scris in piesa «Timpul» cred ca as putea sa scriu o carte. E acea poveste dureros de acceptat, dar REALA si, sper eu, constructiva pentru fiecare din noi. Evident ma includ si pe mine. Consider ca lectiile pe care le primim in dragoste sunt cele mai mari lectii si «hopurile» cele mai grele, da' faine pentru suflet. Astazi m-am uitat la videoclip de cateva ori bune si am retrait acea poveste de dragoste pe care am avut-o la un moment dat si eu, si tu... poate unii din noi o traiesc chiar in clipa asta...
Le multumesc doamnei Maia Morgenstern si lui George Pistereanu din toata inima pentru daruirea si deschiderea cu care au acceptat sa aduca la viata in imagini ceea ce sufletul meu simtea sa cante de 1 an.🐘❤", a scris Felicia Donose ieri pe pagina sa oficială de Facebook cu ocazia lansării noului cântec.
Vizionare plăcută!

Feli - Timpul [Official Video HD] New Single 2016



Timpul - Feli [Official Video HD, New Song 2016]
"Timpul", noul single Feli, este o piesa compusa si produsa in studiourile HaHaHa Production.
HaHaHa Production ®/Cat Music:
Artist interpret: Feli
Muzica: Felicia Donose, Vlad Popescu, Șerban Cazan
Text: Felicia Donose, Vlad Popescu
Regie: Ionut Trandafir
Video: HaHaHa Video Production
Actori: Maia Morgenstern și George Pistereanu

Versuri/Lyrics Timpul - Feli Donose:

Îmi spuneai că se poate,
Că pot să scap de trecut,
Doar să-mi dau voie
Să iubesc, să iubesc, dar eu nu am vrut.
Plin de iubire şi răbdare,
Eu te vedeam un prefăcut,
Mă luai în braţe şi-mi spuneai cum nu spuneai oricui
„Lasă iubirea să te-mbrace, dă-i timp timpului”

Refren
Spune-mi, spune-mi ce e de făcut,
Că vreau să fie ca la început,
Dar tu nu mai vrei, tu nu mai,
M-ai uitat, deşi n-ai vrut
Spune-mi, spune-mi ce e de făcut,
Că vreau să fie ca la început,
Dar tu nu mai vrei, tu nu mai,
Tu nu mai vrei tot ce am avut

Dă-i timp timpului...

Câte îmi arată viaţa,
Câte semne să mă prind,
Cum înclină balanţa
Spre instinct, să-l ascult şi să nu mă mint.
Câte amintiri frumoase,
Ce din când în când m-ating,
Tu mi-ai transformat în vară ficare anotimp...

Refren
Spune-mi, spune-mi ce e de făcut,
Că vreau să fie ca la început,
Dar tu nu mai vrei, tu nu mai,
M-ai uitat, deşi n-ai vrut
Spune-mi, spune-mi ce e de făcut,
Că vreau să fie ca la început,
Dar tu nu mai vrei, tu nu mai,
Tu nu mai vrei tot ce am avut

Tu nu m-ai, nu m-ai...
Tu nu m-ai, nu m-ai vrut x2

Refren
Spune-mi, spune-mi ce e de făcut,
Că vreau să fie ca la început,
Dar tu nu mai vrei, tu nu mai,
M-ai uitat, deşi n-ai vrut
Spune-mi, spune-mi ce e de făcut,
Că vreau să fie ca la început,
Dar tu nu mai vrei, tu nu mai,
Tu nu mai vrei tot ce am avut

by HaHaHa Production (YouTube), 2 nov. 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), postarea despre cea mai noua melodie lansata de Feli - Timpul (videoclip nou, single oficial, piesa originala, 2016): Feli (Facebook) - www.facebook.com/FelyOficial/.

4 comentarii:

  1. feli donose rupe topurile muzicale cu melodia noua timpul ! fely a scos un hit nou beton la fel ca videoclipul noului single ! !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Feli a lansat o noua melodie superba in 2016 - "Timpul"! :)

      Ștergere
  2. Sună foarte bine! ... Timpul se măsoară și cu ceasuri electronice. Multe salutări, Cristi!

    RăspundețiȘtergere