marți, 29 noiembrie 2016

MELODIE NOUĂ: Dorian feat. Shift - "Am, iubito" (2016). PIESĂ OFICIALĂ, VERSURI, VIDEOCLIP NOU

Dorian Micu şi rapperul Shift au lansat o nouă melodie, "Am, iubito", şi videoclipul oficial al cântecului luni, 28 noiembrie 2016, pe YouTube. Piesa "Am, iubito" şi clipul noului single sunt produse de HaHaHa Production, muzica fiind compusă de Florin Boka (F3enom), Dorian Micu, Andrei Mihai şi Lucian Nagy. Versurile au fost scrise de către Dorian Micu şi Gabriel Mihai Istrate, Shift pe numele scenic. Regia videoclipului îi aparţine lui Ionuț Trandafir (Trandafilm).
Cântecul "Am, iubito" face parte din E.P. -ul cu acelaşi nume, lansat oficial ieri, care poate fi ascultat integral AICI (playlist), pe canalul de YouTube HaHaHa Production.
"Sunt un om crescut cu foarte multe genuri muzicale. Lucrurile pe care le-am apreciat cel mai mult la arta pe care o consum sunt simbolurile și mesajul. «Am, iubito» este o selecție de melodii care descriu momente și stări, unde atmosfera e cheia.
Privesc acest material ca un soundtrack pentru noapte sau un soundtrack bun pentru momentele descrise în piese. Sper că cei care ascultă acest album să se bucure de metaforă și să savureze acel «A-HA!» moment #lionz", a spus Dorian Micu despre noul E.P., potrivit site-ului www.hahahaproduction.com.
Vizionare plăcută!

Dorian feat. Shift - Am, iubito [Official Video HD] New Single 2016



Am, iubito - Dorian featuring Shift [Official Video HD] New Song 2016
Piesa “Am, iubito” da numele noului EP lansat de Dorian. Materialul este un soundtrack de noapte, o selectie de melodii care descriu momente si stari, unde atmosfera e cheia.
Asculta EP-ul pe Zonga: http://zng.ro/FNml/OqFpyEESFy
Dorian Playlist: https://goo.gl/y5aV5f
Creat de HaHaHa Production®:
Artiști interpreți: Dorian, Shift
Muzica: Florin Boka (F3enom), Dorian Micu, Andrei Mihai, Lucian Nagy
Text: Dorian Micu, Gabriel Mihai Istrate
Video: Ionuț Trandafir (Trandafilm)

Versuri/Lyrics:

Stiu ce vrea, si de ce m-a sunat
Ii spun am, iubito, haide ca am, iubito
O-astept sa vina, chiar si cu noaptea-n cap
Stie ca am iubit-o, pe ea am iubit-o

Se activeaza doar noaptea
Cand s-a topit si gheata din ultimul pahar
Asa o arde ea noaptea,
Cu-n zambet larg pe buze si cu ochii rosii iar
O recunosc
O vad peste tot
Si nici ea nu ma lasa sa o uit deloc, nu
Nu vreau s-o chem
Da ea un semn
In medie 6 nopti din 7 ne vedem, yeah.

Stiu ce vrea, si de ce m-a sunat
Ii spun am, iubito, haide ca am, iubito
O-astept sa vina, chiar si cu noaptea-n cap
Stie ca am iubit-o, pe ea am iubit-o x2

Stiu ce-a fost
Si cum s-a consumat
Ii spuneam iubito,
Ca stiu cum am simtit-o
N-are rost
Sa fie complicat
Ii spuneam iubito,
Da' si-altii au iubit-o
Vine si pleaca
Ca n-are stare
E parfumata, n-are rabdare
Se arde repede si-apoi dispare
Condimentata, piper si sare
Se-activeaza iti da activitate
Cand lipseste simti captivitate
Cade cortina se stinge lumina si ea eroina Woop Woop

Stiu ce vrea, si de ce m-a sunat
Ii spun am, iubito, haide ca am, iubito
O-astept sa vina, chiar si cu noaptea-n cap
Stie ca am iubit-o, pe ea am iubit-o x2

by HaHaHa Production (YouTube), 28 nov. 2016

Detalii despre piesa noua gasiti aici: www.hahahaproduction.com/news/asculta-dorian-iubito/.

Click pe linkuri daca vrei sa vezi PIESĂ NOUĂ: Andra - "Floare de nu mă uita" feat. Dorian (2016), VIDEOCLIP NOU, MELODIE OFICIALĂ! si PIESĂ NOUĂ: Giulia feat. Shift - "Ce-a fost a fost" (2016), MELODIE OFICIALĂ, AUDIO, SINGLE NOU!

2 comentarii:

  1. Frumoase, melodia și clipul! Merci de publicare, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu! Imi pare bine ca ti-au placut piesa noua si videoclipul noului single Dorian feat. Shift - "Am, iubito"! :)

      Ștergere