miercuri, 23 noiembrie 2016

MELODIE NOUĂ: 3 Sud Est - "Cine eşti?" (2016). VIDEOCLIP, VERSURI, PIESĂ OFICIALĂ, SINGLE NOU

2016 3 Sud Est Cine Esti melodie noua 3 Sud Est Cine Esti versuri lyrics 3 sud est piesa noua 2016 3 Sud Est Cine Esti official new single trupa 3 Sud Est Cine Esti 3SE noul hit 3 sud est 23 noiembrie 2016 official audio youtube 3 Sud Est Cine Esti laurentiu duta cine esti ultima melodie formatia 3 Sud Est Cine Esti cea mai recenta piesa trupa 3 Sud Est Cine Esti
3 Sud Est - Cine Esti? (piesa noua, versuri/lyrics, official audio, single nou, 2016)/ Cat Music & 1 A Music/ Photo & ArtWork by Codrin Roibu (Neverland Place)

Trupa 3 Sud Est a lansat oficial o nouă melodie, "Cine eşti?", în format audio pe YouTube miercuri, 23 noiembrie 2016. Piesa de dragoste "Cine eşti?" este produsă de Cat Music Romania şi 1 Artist Music. Muzica a fost compusă de Laurenţiu Duţă şi Alex Pelin de la Kazibo Music, iar versurile noului single au fost scrise de Laurenţiu Duţă, Viorel Sipoş, Mihai Budeanu şi Alex Pelin.
Formaţia 3 Sud Est a interpretat astăzi în premieră la televiziune în emisiunea "La Măruţă" noul cântec "Cine eşti?". În curând vor începe filmările, iar în luna decembrie va fi lansat videoclipul oficial al piesei.
Audiţie plăcută!

3 Sud Est - Cine Esti? (Official Single) New Song 2016



3 Sud Est - Cine Esti? (Official Audio, New Single 2016) by Cat Music & 1 Artist Music
Muzica: Laurentiu Duta, Alex Pelin
Versuri: Laurentiu Duta, Alex Pelin, Viorel Sipos, Mihai Budeanu
Artwork: Neverland Place

3 Sud Est - Cine Esti? (versuri/lyrics):

Lumini pe bulevarde,
Se scalda-n ochii tai reci,
Tu nu-ntelegi.
Sclipiri de diamante,
Intorci clepsidra si pleci,
Cu buzele uscate.

Sarutului meu ii lipsesti.
Irelevant ca amandoi avem orgolii prostesti.
Lumini pe bulevarde,
E noapte in Bucuresti.

Refren:
Cine esti si ce vrei spune-mi drept,
Mai spune-mi ca nu sunt un prost ca te astept.
Si toata povestea ca tu vii si pleci,
Ma omoara incet.
Cine esti si ce vrei spune-mi drept,
Mai spune-mi ca nu sunt un prost ca te astept.
Si toata povestea ca tu vii si pleci,
Ma omoara incet.
Cine esti?

Tu ai jucat un rol frumos,
Stiu toate replicile tale pe de rost.
In vremuri grele adapost,
In vremurile bune un strain, un fost,
Vorbesc cu inima,
Nu ma-nteleg cu ea.
Ploua lacrimi dintr-o stea,
Eu m-am pierdut pe strazi in lipsa ta.

Sarutului meu ii lipsesti.
Irelevant ca amandoi avem orgolii prostesti.
Lumini pe bulevarde,
E noapte in Bucuresti.

Refren:
Cine esti si ce vrei spune-mi drept,
Mai spune-mi ca nu sunt un prost ca te-astept.
Si toata povestea ca tu vii si pleci,
Ma omoara incet.
Cine esti si ce vrei spune-mi drept,
Mai spune-mi ca nu sunt un prost ca te-astept.
Si toata povestea ca tu vii si pleci,
Ma omoara incet.

Cine esti?
Cine esti?

Refren:
Cine esti si ce vrei spune-mi drept,
Mai spune-mi ca nu sunt un prost ca te-astept.
Si toata povestea ca tu vii si pleci,
Ma omoara incet.

Cine esti?
Cine esti?

by Cat Music (YouTube), 23 noiembrie 2016

Click pe link daca vrei sa vezi si MELODIE NOUĂ: 3 Sud Est - "Adio". SINGLE NOU (2016), VERSURI, LYRICS VIDEO!

Sursa foto (Photo Courtesy), postarea despre cea mai noua melodie lansata de trupa 3 Sud Est - Cine Esti? (piesa noua, single oficial, versuri, new song 2016): 3 SUD EST (Facebook) - www.facebook.com/3seofficial/.

UPDATE 06.12.2016: 3 Sud Est - Cine Esti? (Official Video)



3 Sud Est - Cine Esti? (Official Video) by Cat Music & 1 Artist Music
by Cat Music (YouTube)

Un comentariu:

  1. da este megahit 2016 cea mai noua melodie a baietilor de la 3 sud est! cine esti - o melodie noua foarte reusita si sint nerabdatoare sa apara videoclipul noului single al trupei 3 sud est !

    RăspundețiȘtergere