joi, 6 octombrie 2016

VIDEOCLIP NOU: Blazon - "Taifun" (2016). PIESĂ NOUĂ, VERSURI, SINGLE OFICIAL

2016 Blazon Taifun melodie noua Blazon Taifun versuri lyrics Blazon Taifun melodii noi blazon 2016 versuri Blazon Taifun youtube noul hit Blazon Taifun single noul videoclip Blazon Taifun piesa noua blazon 2016 sprint music youtube Blazon Taifun official video ultima melodie a lui Blazon Taifun cea mai recenta piesa Blazon Taifun noul cantec al lui Blazon Taifun
Blazon - Taifun (piesa noua, videoclip oficial, single nou, 2016)/ Foto: captura YouTube Sprint Music

Blazon a lansat videoclipul oficial pentru noua melodie "Taifun" pe YouTube miercuri, 5 octombrie 2016. Piesa "Taifun" este produsă de Lights Up Music pentru Sprint Music Romania. Ciprian Blaga a compus muzica şi versurile noului single ce se va afla pe următorul album al lui Blazon. Regia videoclipului piesei "Taifun" îi aparţine lui Pop Doru Mihai (Long Runner Films).
Clujeanul Pop Doru Mihai, cunoscut şi sub numele de Blazon, este fondatorul trupei hip hop Camuflaj care a activat între anii 2004 şi 2011.
Vizionare plăcută!

Blazon - Taifun. Official Video, New Song 2016



Blazon - Taifun (Videoclip Oficial). (C) & (P) 2016 Sprint Music & Sprint Media Publishing & Light`s Up Music
https://www.facebook.com/SprintMusic
https://www.facebook.com/BlazonCamuflaj
https://www.facebook.com/LightsUpMusic
Productie muzicala: Lights Up Music pentru Sprint Music
Compozitie / Text / Orchestratie: Ciprian Blaga
Mix & Master - Bunicu' Magic
Productie video: Long Runner Films pentru Sprint Music
Regie/Montaj/Imagine&Fx : Pop Doru Mihai (Long Runner Films)
DOP & Drona : Iuliu Nicolae (Exil Media)
Asistent camera: Papuc Andrei, Vasile Sefu, Tiberiu Popovici, Cosmin Cosmescu

Blazon - Taifun (versuri/lyrics)

Strofa 1
Auziți ce om nebun
De m-a făcut să mă adun
Din bucăți făcute scrum
Cică-n toate-i câte un drum
Și tre' să învăț să fiu mai bun
Că prea fulger și prea tun

Oricum nu mă mai consum
Să-mi fac așa rău însumi
Taifun mă știu așa cum sunt
Ce iubesc parcă scufund [X2]

Strofa 2
Auziți ce vorbă avea
Să las jos furia mea
Și să mă îndepărtez de ea
Cică-n toate-i câte un drum
Și tre să învăț să fiu mai bun
Că prea fulger și prea tun

Oricum nu mă mai consum
Să-mi fac așa rău însumi
Taifun mă știu așa cum sunt
Ce iubesc parcă scufund [X2]

Bridge
Dar azi știu
Ieri cine am fost
Plecat pe atâtea drumuri
Azi au toate un rost [X2]

Oricum nu mă mai consum
Să-mi fac așa rău însumi
Taifun mă știu așa cum sunt
Ce iubesc parcă scufund [X2]

by Sprint Music (YouTube), 5 oct. 2016

Sursa foto (Picture Courtesy), postarea despre cea mai noua melodie a lui Blazon - Taifun (videoclip nou, versuri, piesa oficiala, new single, 2016): Sprint Music (captura YouTube - Screen Shot).

Un comentariu: