joi, 1 septembrie 2016

MELODIE NOUĂ: Bibanu MixXL feat. Kamelia - "Îmi voi aminti" (2016). Official Audio, New Single

2016 melodie noua Bibanu MixXL feat Kamelia Imi voi aminti de tine piesa noua single Bibanu MixXL featuring Kamelia Hora Imi voi aminti de tine camelia hora melodii noi 2016 official audio Bibanu MixXL feat. Kamelia - Imi voi aminti  youtube noul hit Bibanu MixXL feat. Kamelia - Imi voi aminti ultima melodie camelia hora bibanu mixxl 2016 cea mai recenta piesa kamelia imi voi aminti 2016 camelia hora si bibanu mixxl imi voi aminti noul cantec 2016 Bibanu MixXL feat. Kamelia - Imi voi aminti ultimul single cel mai nou hit Bibanu MixXL feat. Kamelia - Imi voi aminti
Bibanu MixXL feat. Kamelia Hora - Imi voi aminti (piesa noua, audio, new single, 2016)

Rapperul Bibanu MixXL şi Kamelia Hora au lansat o nouă melodie, "Îmi voi aminti", în format audio pe canalul de YouTube al casei de discuri Cat Music Romania miercuri, 31 august 2016. Piesa de dragoste "Îmi voi aminti" este produsă de Cat Music, muzica fiind compusă de către Vlad Sfichi, Dan Popescu şi George Hora, iar versurile noului single au fost scrise de Dan Popescu (Bibanu MixXL).
Cred că noul cântec "Îmi voi aminti", interpretat de Bibanu MixXL şi Camelia Hora, va deveni rapid unul dintre hiturile româneşti ale anului 2016 şi merită să aibă un videoclip oficial pe măsură. Audiţie plăcută!

Bibanu MixXL feat. Kamelia - Imi voi aminti (New Official Single) 2016



Bibanu MixXL featuring Kamelia - Imi voi aminti de tine (Official Single, New Song) by Cat Music Romania
Muzica: Vlad Sfichi, Dan Popescu, George Hora
Text/Versuri/Lyrics: Dan Popescu
Mix & Master: Dan Popescu & George Hora
by Cat Music (YouTube), 31 august 2016

Sursa foto (Picture Courtesy), coperta celui mai nou single oficial lansat de Bibanu MixXL featuring Kamelia - Imi voi aminti de tine (audio, piesa noua, 2016): Bibanu mixXL (Facebook) - www.facebook.com/Bibanu.mixXL/.

Un comentariu:

  1. woowww superr e noua piesa scoasa de bibanu mixxl feat kamelia - imi voi aminti !! megahit in 2016! noul single imi place nespus!!

    RăspundețiȘtergere