marți, 2 august 2016

PIESĂ NOUĂ: Loredana - "Obişnuiai să mă iubeşti odată". SINGLE NOU, VIDEOCLIP (2016)

2016 piesa noua Loredana Obisnuiai sa ma iubesti odata melodie noua Loredana Groza 2016 2 august ultima melodie a loredanei groza 2016 youtube noul single Loredana Groza Obisnuiai sa ma iubesti odata melodii noi loredana groza 2016 muzica noua loredana noul hit Loredana Obisnuiai sa ma iubesti odata noul cantec loredana 2016
Loredana - Obisnuiai sa ma iubesti odata (piesa noua, videoclip, single nou, 2016) YouTube

Loredana Groza a lansat o nouă melodie, "Obişnuiai să mă iubeşti odată", însoţită de videoclipul cu versuri (lyrics video) al cântecului pe YouTube marţi, 2 august 2016. Piesa "Obişnuiai să mă iubeşti odată" este produsă de MediaPro Music Entertainment şi Agurida Unlimited. Muzica este compusă de către Loredana şi Maxim Chisaru (HaHaHa Production), iar versurile au fost scrise de Loredana Groza.
Clipul noului single a fost prezentat azi în premieră de MediaPro Music Romania. Cântecul de dragoste face parte din "Imaginarium", cel mai recent album al Loredanei Groza, lansat oficial în noiembrie 2015.
Vizionare plăcută!

Loredana - Obisnuiai sa ma iubesti odata (Lyric Video) New Single 2016



Asculta, descarca IMAGINARIUM: https://mediapro.lnk.to/Loredana-ImaginariumYT
Loredana - Obisnuiai sa ma iubesti odata (Lyric Video, New Song) 2016
Muzica: Loredana Groza, Maxim Chisaru
Text: Loredana Groza
(C) & (P) MediaPro Music Entertainment 2016 / Agurida Unlimited
by MediaProMusic (YouTube), 2 aug. 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), postarea despre cea mai noua melodie lansata de Loredana Groza - Obisnuiai sa ma iubesti odata (single nou, 2016): Loredana Groza (Facebook) - www.facebook.com/lori.groza/.

4 comentarii:

  1. E super noua piesa scoasa de Loredana - Obisnuiai sa ma iubesti odata!! Poate va aparea si un videoclip nou oficial pentru noua melodie a Loredanei Groza in 2016!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Loredana - "Obişnuiai să mă iubeşti odată" = HIT NOU 2016!

      Ștergere
  2. Frumoasa melodia!
    Multumesc Cristi, o zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu! Imi pare bine ca ti-a placut cea mai noua melodie lansata de Loredana Groza - "Obişnuiai să mă iubeşti odată"! O zi faina! :)

      Ștergere