joi, 23 iunie 2016

PIESĂ NOUĂ: Zhao - "Am Da' N-am" (2016). SINGLE NOU, VERSURI, OFFICIAL AUDIO

2016 melodie noua Zhao Am Da N-am piesa noua Zhao Am Da N-am versuri lyrics single nou zhao 2016 youtube noul hit Zhao Am Da N-am versuri okapi osund zhao new single 21 iunie 2016 okapi tati ultima melodie a lui Zhao Am Da' N-am zhao canta cu fiul lui matteo Zhao - Am Da' N-am 21.06.2016 melodii noi muzica noua Zhao - Am Da' N-am
Zhao - Am Da' N-am (piesa noua, single, official audio, versuri, 21.06.2016) Foto Facebook

Zhao a lansat oficial o nouă melodie, "Am Da' N-am", marţi, 21 iunie 2016, pe YouTube. Piesa "Am Da' N-am" este produsă de Okapi Sound și Universal Music România, muzica şi versurile fiind compuse de către Zhao, pe numele său real Anghel Antonio – Nicolas, şi Junky. Ascultând noul single putem auzi şi vocea lui Matteo, fiul lui Zhao, în vârsta de trei ani şi jumătate.
Audiţie plăcută!

Zhao - Am Da' N-am (Official Audio) New Single 2016



Download / streaming: http://zhao.lnk.to/amdanam
Instrumental: Motzu, Paul Iorga
Muzică și text: Zhao, Junky
Voci adiționale: Anghel Antonio Matteo
Mix, Master: Grasu XXL
Conține pasaje audio din filmul „B.D. intră în acțiune” (1970)
Label: Okapi Sound | Universal Music România

Versuri/Lyrics

Zhao:

Văd viața în mii de culori, nu vreau s-o văd în roz sau gri
Când banii nu vin, dar și când vin - se duc pe datorii...
Am tot ce nu pot cumpăra și-n buzunar un gol
Toate par scumpe, când nu ai nici un chior
Am mașină, dar n-am benzină
Banii se duc și parcă nu vor să mai vină
Dar și când vin, viața-i mai bună
Doar - o dată pe lună -
Când - banii - vin - apoi - frână!

Refren X2:

Pam-pam-param!
Din ce-am avut acum mai am:
Pam-pam-param!
Mai am de dat, aș da, dar n-am!

Zhao:

Ce-am avut, ce-am pierdut, e trecut, ce mai contează?
Când vezi că viața bate filmu-n filmul tău de groază...
Ca tot românu' oriunde-n lume lumea-l stie
Din orice tragedie face tragi-comedie
Face ce face, face ce stie, pierde tot face magie
Și cu altă datorie mai plătește o datorie
Câștigă doi lei, dar mereu cheltuie zece
Se-nvârte, se descurcă și mai face încă zece

Refren x2

Bridge:
Și tu și eu, și noi și voi, cu toți gândim la fel,
Când vrei să ai, când tre' să dai și n-ai nici portofel...

by OkapiSoundOfficial (YouTube), 21 iun. 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), coperta celui mai nou single oficial lansat de Zhao - Am Da' N-am (audio, 2016): Zhao (Facebook) - www.facebook.com/ZhaoRomania/.

Un comentariu: