marți, 14 iunie 2016

The Mono Jacks — "Drumul" (melodie nouă, single oficial, audio, 2016). VIDEOCLIP NOU

2016 melodie noua The Mono Jacks Drumul piesa noua trupa The Mono Jacks Drumul official audio youtube noul single formatia The Mono Jacks Drumul noul hit soundcloud 14.06.2016 ultima melodie The Mono Jacks Drumul melodii noi muzica noua 2016 The Mono Jacks Drumul
The Mono Jacks - Drumul (piesa noua, single oficial, audio, new song, 2016) Foto Facebook

Trupa The Mono Jacks a lansat oficial o nouă melodie, "Drumul", în mediul online marţi, 14 iunie 2016. Piesa "Drumul" este compusă (muzică şi versuri) de către Doru Trăscău şi colegii lui de la îndrăgita formaţie românească de rock alternativ. Noul single va fi inclus pe viitorul album al trupei The Mono Jacks. Înainte de lansarea de astăzi pe canalul de SoundCloud, membrii formaţiei au interpretat live cântecul pe 8, 9, 10 şi 13 iunie la Radio Seven, Radio Guerrilla, Radio Tananana şi Radio Smart FM.
Vineri, 24 iunie, trupa The Mono Jacks va lansa oficial în cadrul unui concert susţinut la Control Club videoclipul piesei "Drumul".
"Se întâmplă câteodată să visez un cântec. De cele mai multe ori, îmi este prea somn ca să mă ridic și să îl scriu, așa că repet în gând melodia și sper să mi-o aduc aminte a doua zi de dimineață. Bineînțeles că până dimineață uit totul. În seara aceea însă aveam probleme cu somnul. Așa că m-am trezit și am înregistrat ceea ce tocmai visasem.
Dimineață am ascultat înregistrarea și mi-am dat seama că piesa funcționa perfect cu o frumoasă partitură de chitară compusă de Dragoș. Restul a venit de la sine. «Drumul» este noul nostru single!", a povestit despre piesă pe pagina oficială de Facebook a trupei Doru Trăscău, solistul vocal al formaţiei The Mono Jacks.
Audiţie plăcută!

The Mono Jacks — Drumul (Official Audio) New Single 2016

Piesa nu mai este disponibilă pe SoundCloud.

The Mono Jacks — Drumul (Official Audio, New Song) 2016
by The Mono Jacks (SoundCloud), 14 iunie 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), postarea despre cea mai noua melodie lansata de trupa The Mono Jacks — Drumul (2016): The Mono Jacks (Facebook) - www.facebook.com/themonojacks/.

UPDATE 24.06.2016: The Mono Jacks - Drumul (Official Video) New Song



Director & screenplay: Dragos Ometita
DOP: Vlad Giogu
First AD & Costume designer: Ioana Simion
Make-up artist: Cristina Soricel
Crew: Alexandru Catana
Locations: Colivia & Funky Citizens, Club Fabrica
Cast:
Andreea Diac
Liviu Pintileasa
Alin Florea
Damian Oancea
George Lepădatu
Adi Drăgănescu
Gabriel Sandu
Daniel Hărmănescu
by The Mono Jacks (YouTube), 25 iun. 2016

2 comentarii:

  1. Faina melodie. Multumesc Cristi!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu! Trupa The Mono Jacks va avea succes cu noua melodie "Drumul". In curand va aparea si videoclipul noului single. O seara faina! :)

      Ștergere