miercuri, 22 iunie 2016

MELODIE NOUĂ: Proconsul - "A mea şi-a ta". VIDEOCLIP OFICIAL (2016), VERSURI, SINGLE NOU

2016 melodie noua Proconsul A mea si-a ta piesa noua Proconsul A mea si-a ta videoclip noul single Proconsul A mea si-a ta versuri lyrics noul hit Proconsul A mea si-a ta official video youtube trupa proconsul noul hit 2016 melodii noi proconsul muzica noua 2016 ultima melodie a formatiei Proconsul A mea si-a ta 22 iunie 2016 live la europa fm desteptarea youtube Proconsul A mea si-a ta cea mai recenta melodie trupa Proconsul A mea si-a ta bodo bogdan marin 22.06.2016 ultimul cantec noul single Proconsul A mea si-a ta ultimul hit
Proconsul - A mea si-a ta (piesa noua, videoclip oficial, new single, 22.06.2016) MediaPro

Trupa Proconsul a lansat o nouă melodie, "A mea şi-a ta", şi videoclipul oficial al cântecului miercuri, 22 iunie 2016, pe YouTube. Piesa de dragoste "A mea şi-a ta" a fost compusă (muzica) de către Emanuel Petruţ, Dragoş Dincă, Robert Anghelescu şi Bogdan Marin (Bodo), iar versurile au fost scrise de Emanuel Petruţ, Georgiana Constantinescu, Dragoş Dincă şi Bogdan Marin. Regia clipului noului single, filmat pe litoralul românesc al Mării Negre, îi aparţine lui Emanuel Petruţ. Videoclipul a fost produs de Art Definition pentru MediaPro Music Entertainment.
Formaţia Proconsul a prezentat azi în premieră cântecul "A mea şi-a ta", în emisiunea "Deşteptarea" (Radio Europa FM) realizată de Vlad Petreanu şi George Zafiu, unde a interpretat live noua piesă.
"Într-o zi caniculară, vă aducem piesa care sigur vă va face dor de mare. :) Cel mai nou videoclip al nostru este aici!" e mesajul transmis fanilor de Proconsul pe pagina oficială de Facebook a trupei, cu ocazia lansării noului single. ‪
Vizionare plăcută!

Proconsul - A mea si-a ta (Official Video) New Single 2016



Proconsul - A mea si-a ta (Official Video, New Single) 2016
Muzica: Emanuel Petrut, Dragos Dinca, Robert Anghelescu, Bogdan Marin
Text: Emanuel Petrut, Georgiana Constantinescu, Dragos Dinca, Bogdan Marin
Orchestratie: Emanuel Petrut, Dragos Dinca, Robert Anghelescu
Mix Master: Bunicu' Magic
Regie: Emanuel Petrut
Piesa noua scrisa si produsa in studioul WCM
Video by artDefinition
Cast by "Agentia de casting a lui Ovidiu"

Versuri/Lyrics Proconsul - A mea si-a ta:

In lumina de apus
Pe plaja mea, a mea si a ta
Ma framanta tot ce-ai spus acum o vara
Caut valul ce-ascunde vocea ta
Dar n-aud, n-aud
Sper ca timpul nu s-a scurs
Pe plaja mea, a mea si a ta
Stau si caut un raspuns de-acum o vara
Caut valul ce-ascunde vocea ta
Dar n-aud, n-aud

Tot ce mi-ai promis candva
Striga acum in mintea mea
Marea stie cat as vrea
Sa apari de undeva
Te caut, caut

Mi-ai promis ca ne-ntalnim in vara asta
Am sa mai astept putin pe plaja pana vii
Aud valul, dar nu si vocea ta
Te caut Te caut

Tot ce mi-ai promis candva
Striga acum in mintea mea
Marea stie cat as vrea
Sa apari de undeva
Te caut, caut
Tot ce mi-ai promis candva
Striga acum in mintea mea
Mi-amintesc cum ne-am iubit
Asta vara-n asfintit
Te caut, Te caut

Nici soarele, n-apune nu
El te-asteapta sa vii
Te astepta sa stii
Asa cum ne-am promis

(C) & (P) MediaPro Music Entertainment 2016

by MediaProMusic (YouTube), 21 iun. 2016

Proconsul - A mea si-a ta LIVE la Europa FM, NEW SONG, NEW VIDEO 2016



Detalii pe http://www.europafm.ro/
by Europa FM (YouTube), 22 iunie 2016

Proconsul - A mea si-a ta (Making of Video)



Proconsul - A mea si-a ta (Making of Video)
(C) & (P) MediaPro Music Entertainment 2016
by MediaProMusic (YouTube), 15 iun. 2016

2016 Proconsul A mea si-a ta versuri lyrics noua melodie trupa Proconsul A mea si-a ta noul single ultimul hit youtube formatia Proconsul A mea si-a ta versuri noul cantec 22 iunie 2016 ultimul hit youtube mediapro music Proconsul A mea si-a ta 22.06.2016 melodii noi Proconsul A mea si-a ta
Proconsul - A mea si-a ta (videoclip nou, single oficial, melodie noua, versuri, 22.06.2016)

Sursa foto (Photos Courtesy), postarea despre cea mai recenta piesa a trupei Proconsul - A mea si-a ta (videoclip oficial, 2016): Proconsul (Facebook) - www.facebook.com/ProconsulOfficial/.

2 comentarii:

  1. e superba melodia noua a trupei proconsul!! piesa ~a mea si a ta~ e cel mai frumos cantec de dragoste din 2016! noul videoclip al formatiei proconsul e deosebit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord! Piesa noua lansata de trupa Proconsul va ajunge repede hit.

      Ștergere