vineri, 10 iunie 2016

VIDEOCLIP NOU: Matteo feat. Corina – "Ceva nou" (2016). MELODIE NOUĂ, PIESĂ OFICIALĂ, VERSURI, SINGLE NOU

2016 melodie noua Matteo feat Corina Ceva nou piesa noua Matteo featuring Corina Ceva nou versuri lyrics matteo corina ceva nou ultima melodie a lui Matteo si Corina Ceva nou videoclip noul single matteo melodii noi 2016 youtube noul cantec matteo feat corina 2016 youtube melodii noi corina bud muizca noua 2016 noul hit Matteo ft Corina Ceva nou official video ultimul single matteo 9 iunie 2016 cea mai recenta melodie piesa oficiala Matteo feat Corina Ceva nou mediapro music romania youtube 09 06 2016
Matteo feat. Corina – Ceva nou (piesa noua, videoclip oficial, new single, 09.06.2016)

Matteo şi Corina Bud au lansat o nouă melodie, "Ceva nou", însoţită de videoclipul oficial al cântecului joi, 9 iunie 2016, pe YouTube. Piesa de dragoste "Ceva nou" este produsă de Mattman Music. Matei Vasiliu (Matteo), Răzvan Mihăilă şi Ligia Moldovan au compus muzica, iar Andrei Lupean (Reckaze), Matei Dan Andrei (Mattei) şi Matei Vasiliu au scris versurile. Regia clipului noului single îi aparţine lui Claudiu Stan.
MediaPro Music Romania a prezentat ieri în premieră pe YouTube videoclipul piesei "Ceva nou". Vizionare plăcută!

Matteo feat. Corina – Ceva nou (Official Video) New Single, New Song 2016



Matteo featuring Corina – Ceva nou (Official Video, New Song) 2016

Versuri/Lyrics:

Și am sa dau o pagină, pagină, pagină, merg mai departe
Un capitol nou într-o nouă carte
Iau mașina, mașina, mașina târziu în noapte
Nimic în rest nu mai merge ca pe roate
Au fost mult prea multe lupte între noi
Acum traducem iubirea în cicatrice de război
Vorbim aceeași limbă dar e straină pentru noi
Ne tratăm cum vorbe mari, cu planuri și valori

Am împrumutat iubirea între noi
Și ce-aveam mai bun
Și acum am rămas și mai datori

-Mattman Music once again-

Te-ntorci la mine iar și iar, te-ntorci ca un ecou
Amândoi sperăm, mereu sperăm să iasă ceva nou
Și ne pierdem iar în acest ecou
Oare încă un play ne mai dă scantei
Sau nu te-ntorci deloc, deloc și rămâi doar un ecou

Nu pot să-ți zic exact ce e, pot să-ti spun cum e
Mă ține beat iubirea ta, mă trezește ura ta
Nu pot să-ti zic exact de ce, pot să-ti zic când e
Simt că mă sufoc, faci cumva să mă întorc
Noi doi chiar trăim într-un ecou
Care scapă viu de aici este un erou
Degeaba mă plâng acuma despre noi
Mâine facem trei ani așa că iar mă vezi cu flori

Am împrumutat iubirea între noi
Și ce-aveam mai bun
Și acum am rămas și mai datori

-Mattman Music once again-

Te-ntorci la mine iar și iar, te-ntorci ca un ecou
Amândoi sperăm, mereu sperăm să iasă ceva nou
Și ne pierdem iar în acest ecou
Oare încă un play ne mai dă scantei
Sau nu te-ntorci deloc, deloc și rămâi doar un ecou

Ne-am unit ca două sunete din armonii
Dar am sfârșit ca disonațele din disfonii
Am luptat ș-am luptat, dar am obosit
Acum s-a dărâmat tot ce-am construit
Hai spune tu, ce eu nu aș putea să zic

Te-ntorci la mine iar și iar, te-ntorci ca un ecou
Amândoi sperăm, mereu sperăm să iasă ceva nou
Și ne pierdem iar în acest ecou
Oare încă un play ne mai dă scantei
Sau nu te-ntorci deloc, deloc și rămâi doar un ecou

Piesa "Ceva nou" este o compoziție și producție Mattman Music.

Artiști interpreți: Matteo, Corina

Muzică: Matei Vasiliu (Matteo), Răzvan Mihăilă, Ligia Moldovan;
Text: Andrei Lupean (Reckaze), Matei Dan Andrei (Mattei), Matei Vasiliu.
Mix / Master: Ionuț Adrian Radu
Regie: Claudiu Stan
Concept Antz
Make-up @ Corina: Traviata Paduraru
Hair @ Corina: Sungate
Styling @ Matteo & Corina: Corina Bud

(C) & (P) MediaPro Music Entertainment 2016

by MediaProMusic (YouTube), 9 iun. 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), coperta celui mai nou single oficial lansat de Matteo featuring Corina – Ceva nou (2016): MediaPro Music (captura YouTube).

Click pe link dacă vrei să vezi şi MELODIE NOUĂ: Gabriel Cotabiţă şi Matteo feat. Andreea Esca - "Ce zi liniştită!", VIDEOCLIP OFICIAL, VERSURI (2015)!

Un comentariu:

  1. Imi place noua melodie a lui Matteo featuring Corina – Ceva nou!! Noua piesa a lui Matteo va rupe topurile in vara anului 2016!!

    RăspundețiȘtergere