miercuri, 1 iunie 2016

Alex Velea - "Ziua mea" (melodie nouă, videoclip oficial, single nou, 2016)

2016 melodie noua Alex Velea Ziua mea piesa noua Alex Velea Ziua mea videoclip nou alex velea 2016 ultimul single alex velea youtube noul hit alex velea 31.05.2016 Alex Velea Ziua mea cea mai noua piesa a lui Alex Velea Ziua mea noul cantec alex velea 2016 melodii noi alex velea 2016 muzica noua alex velea 2016 official video cat music romania youtube Alex Velea Ziua mea 31 mai 2016 ultimul hit Alex Velea Ziua mea
Alex Velea - Ziua mea (piesa noua, videoclip oficial, new single, 2016) Foto Facebook

Alex Velea a lansat o nouă melodie, "Ziua mea", şi videoclipul oficial al cântecului marţi, 31 mai 2016, pe YouTube. Piesa "Ziua mea" şi clipul noului single sunt produse de Golden Boy Society şi Cat Music Romania. Alex Velea a compus muzica, iar versurile au fost scrise de către Alex Velea şi Cristian-Valentin Udrea (Rashid). Regia videoclipului îi aparţine lui Iulian Moga.
Vizionare plăcută!

Alex Velea - Ziua mea (Official Video) New Single 2016



Alex Velea - Ziua Mea (Official Video, New Single) by Cat Music
Muzica: Alex Velea
Versuri: Alex Velea, Udrea Cristian Valentin
Instrumental si productie: Bodea Constantin
Regizor: Iulian Moga
by Cat Music (YouTube), 31 mai 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), postarea despre cea mai noua melodie a lui Alex Velea - Ziua mea (2016): Alex Velea (Facebook) - www.facebook.com/alexveleaonline/.

Un comentariu:

  1. E buna noua melodie a lui Alex Velea - Ziua mea, dar parca a scos alte melodii mai frumoase... Videoclipul noului single este insa reusit.

    RăspundețiȘtergere