joi, 19 mai 2016

VIDEOCLIP NOU: Andreea Bălan - "Carusel". PIESĂ NOUĂ (2016), SINGLE OFICIAL, VERSURI

2016 melodie noua Andreea Balan Carusel piesa noua Andreea Balan Carusel ultima melodie Andreea Balan Carusel noul videoclip Andreea Balan noul hit youtube carusel 18 mai 2016 andreea balan carusel clip filmat in los angeles desertul din california regie edward aninaru youtube Andreea Balan noul single 2016 official video Andreea Balan Carusel ultimul hit noul cantec andreea balan melodii noi vidoelcipuri carusel andreea balan youtube 18.05.2016 roton music romania youtube Andreea Balan cea mai recenta melodie a andreei balan noua piesa carusel Andreea Balan 2016 ultimul cantec
Andreea Balan - Carusel (piesa noua, videoclip oficial, single nou, 2016)/ Foto Facebook

Andreea Bălan a lansat o nouă melodie, "Carusel", şi videoclipul oficial al cântecului miercuri, 18 mai 2016, pe YouTube. Piesa "Carusel" este produsă în studiourile DeMoga Music pentru Roton Music Romania. Muzica este compusă de Theea Miculescu, Mădălin Roşioru, Marius Moga şi Vedeş Vlad, iar Marius Moga şi Theea Miculescu au scris versurile. Clipul noului single a fost filmat în Deșertul Mojave din California, regia aparţinându-i lui Edward Aninaru, fotograf român celebru stabilit în Los Angeles. Ben Schreen, model, actor şi cântăreţ american, este protagonist în videoclip alături de Andreea Bălan.
Vizionare plăcută!

Andreea Balan - Carusel (Official Video) New Single 2016



Andreea Balan - Carusel (Official Video, New Song) 2016
Muzica: Theea Miculescu, Madalin Rosioru, Marius Moga, Vedes Vlad
Text: Moga Marius Ioan, Miculescu Theea Eliza Ioana
Editori: Roton Music Publishing, DeMoga Music Publishing
© & (P) 2016 ROTON MUSIC
Video: Edward Aninaru
DOP & Edit: Jake Southard
Filmat in Los Angeles

Versuri/Lyrics:

Mi-ai spus ca tu vrei doar clipa
Nu vrei sa te iubesc
Imi pare rau ca ti-am promis
Dar nu reusesc
M-ai dus de mana in lumea ta
Acum ma ratacesc
Desi trebuie sa plec si nu pot sta
Nu reusesc

Te simt in culori

Ne dam in carusel
De-acum nimic nu va fi la fel
Ma scoti din minti
Dar imi place atat de mult
Ca n-am cum sa ma opresc

Iubeste-ma pan-ametesc, eh, eh

Tot ce pot sa-ti spun despre mine
Stii deja fara sa ma-ntrebi
M-ai ghicit dintr-o privire
Cum reusesti?
Tu ma faci sa te vad in oricine
Atunci cand nu esti
Cu tine pot sa plang de fericire
Cum reusesti?

Te simt in culori

Ne dam in carusel
De-acum nimic nu va fi la fel
Ma scoti din minti
Dar imi place atat de mult
Ca n-am cum sa ma opresc

Iubeste-ma pan-ametesc, eh, eh

Se invart atatea ganduri
Se sfarseste inceputul
Dar chiar daca dureaza o zi
Conteaza cat zece mii

by RotonMusicTV (YouTube), 18 mai 2016

Click pe link dacă vrei să vezi şi VIDEOCLIP NOU: Andreea Bălan - "Zizi", MELODIE NOUĂ (2016), VERSURI, SINGLE OFICIAL!

Sursa foto (Photo Courtesy), coperta noului single oficial lansat de Andreea Balan - Carusel (2016): Andreea Balan (Facebook) - www.facebook.com/AndreeaBalan.

6 comentarii:

  1. imi place videoclipul la noua melodie scoasa de andreea balan -carusel! edward aninaru a facut o treaba buna in los angeles. sint nerabdatoare sa scoata in 2016 inca o piesa noua andreea balan, la fel de frumoasa ca noul single carusel lansat ieri la acces direct!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos, mi-a plăcut! Merci de publicare, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu! Imi pare bine ca ti-a placut videoclipul noului single oficial lansat de Andreea Bălan - "Carusel"! :)

      Ștergere
  3. Şi eu zic că va fi hit. :) Muzică foarte bună, video reuşit.
    Azi mi-am făcut timp special ca să recuperez ce-am pierdut din interesantele tale postări. Felicitări şi toată stima pentru ideea de a selecta şi a ne prezenta noutăţi muzicale de calitate, Cristi!

    RăspundețiȘtergere