sâmbătă, 21 mai 2016

MELODIE NOUĂ: "Eu sunt 12", imnul oficial al suporterilor naţionalei de fotbal (VIDEOCLIP, VERSURI). Interpreţi: Loredana Groza, Ruby, Mihai Mărgineanu, Gabi Balint, Florin Călinescu, Mihai Georgescu, Gheorghe Zamfir, Florin Dumitrescu, Bebe Cotimanis, Bogdan Stelea şi Nicolae Furdui-Iancu

Eu sunt 12 melodie noua eu sunt 12 piesa noua imnul oficial al suporterilor echipei nationale de fotbal eu sunt 12 Loredana Groza, Ruby, Mihai Mărgineanu, Gabi Balint, eu sunt 12 Florin Călinescu, Mihai "Miţă" Georgescu, eu sunt 12 Gheorghe Zamfir, Florin Dumitrescu, Bebe Cotimanis, eu sunt 12 Bogdan Stelea şi Nicolae Furdui-Iancu noul cantec eu sunt 12 imnul suporterilor euro 2016 muzica noua cat music romania eu sunt 12 Loredana Groza, Ruby, Mihai Mărgineanu, Gabi Balint, Florin Călinescu, Mihai "Miţă" Georgescu, Gheorghe Zamfir, Florin Dumitrescu, Bebe Cotimanis, Bogdan Stelea şi Nicolae Furdui-Iancu
Eu sunt 12 (piesa noua, videoclip oficial, single nou)/ Foto: captura YouTube - eu sunt 12

Cat Music a lansat pe canalul oficial de YouTube o nouă melodie, "Eu sunt 12", imnul suporterilor echipei naţionale de fotbal a României pentru Euro 2016, şi videoclipul cântecului vineri, 20 mai 2016. Loredana Groza, Ruby, Mihai Mărgineanu, Gabi Balint, Florin Călinescu, Mihai "Miţă" Georgescu, Gheorghe Zamfir, Florin Dumitrescu, Bebe Cotimanis, Bogdan Stelea şi Nicolae Furdui-Iancu interpretează piesa compusă (muzică şi versuri) de către Mihai Georgescu. Producătorii noului single sunt Mihai Georgescu, Robert Anghelescu, membri ai trupei Bere Gratis, şi Bogdan Ioan.
Vizionare plăcută!

Eu sunt 12 - Imnul oficial al suporterilor (Official Video) New Song 2016



Eu sunt 12 - Imnul oficial al suporterilor (Official Video, New Single) by Cat Music
*Muzica si text (versuri): Mihai Georgescu
*Interpreti: Constantin (Bebe) Cotimanis, Florin Calinescu, Florin Dumitrescu, Gabi Balint, Gheorghe Zamfir, Mihai Margineanu, Mihai Georgescu, Nicolae Furdui Iancu, Ruby, Loredana

VERSURI/LYRICS:

Strofa 1: Cine aprinde-n galben toate strazile?
Traieste bucuria!
Cine striga acasa “Ole, Ole, Ole!”
Cand bate Romania?

Bridge: Eu sunt 12, primul titular
Eu sunt 12, cel mai popular.

Refren: Asta seara lumea-ntreaga stie
Toata tara face galerie
Eu sunt 12, eu sunt Romania
Romania, Romania!

Strofa 2: Cine crede-n tine de la inceput
Frumosii tai nebuni!
Cine iti arata si in ultimul minut
Ca noi suntem romani?

*Producatori muzicali: Mihai Georgescu, Robert Anghelescu, Bogdan Ioan
*Mixaj/Mastering: Bogdan Ioan

by Cat Music (YouTube), 20 mai 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), coperta noului single oficial lansat de Constantin (Bebe) Cotimanis, Florin Calinescu, Florin Dumitrescu, Gabi Balint, Gheorghe Zamfir, Mihai Margineanu, Mihai Georgescu, Nicolae Furdui Iancu, Ruby, Loredana si Bogdan Stelea - Eu sunt 12: eu sunt 12 (captura YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=wKBPRDHR0ts).

Click pe link dacă vrei să vezi şi VIDEOCLIP NOU: VH2, Anda Adam, What’s Up şi Alina Eremia - "Să înceapă gălăgia!". Imnul naţionalei de fotbal a României pentru EURO 2016, VERSURI, NEW OFFICIAL SINGLE!

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Ajuta precis noua melodie "Eu sunt 12", imnul oficial al suporterilor naţionalei de fotbal. Piesa cantata de Loredana Groza, Ruby, Mihai Mărgineanu, Gabi Balint, Florin Călinescu, Mihai Georgescu, Gheorghe Zamfir, Florin Dumitrescu, Bebe Cotimanis, Bogdan Stelea şi Nicolae Furdui-Iancu transmite energie pozitiva echipei nationale de fotbal a Romaniei pentru Euro 2016.

      Ștergere
  2. Felicitari ,multumim din suflet pt acest videoclip minunat ,ascultam cu mult drag de peste OCEAN//

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Mihai "Miţă" Georgescu de la trupa Bere Gratis si prietenii lui au facut o treaba foarte buna. :)

      Ștergere