miercuri, 13 aprilie 2016

MELODIE NOUĂ: Speak - "Vocile din capul meu". SINGLE NOU (2016), VERSURI, VIDEOCLIP OFICIAL

2016 melodie noua Speak Vocile din capul meu piesa noua Speak Vocile din capul meu speak youtube 12 aprilie 2016 melodii noi speak one noul single Speak Vocile din capul meu 12.04.2016 speak new single videoclip noul cantec Speak si Diana Moraru Vocile din capul meu official video Cat Music HaHaHa Production Max Kissaru ultima piesa a lui speak 2016 noul hit Speak Vocile din capul meu
Speak - Vocile din capul meu (piesa noua, videoclip oficial, single nou, 12.04.2016)

Speak a lansat o nouă melodie, "Vocile din capul meu", şi videoclipul oficial al cântecului pe YouTube marţi, 12 aprilie 2016. Piesa "Vocile din capul meu" este produsă de HaHaHa Production, clipul noului single fiind lansat alături de Cat Music Romania. Muzica este compusă de către Andrei Maria (Smiley), Max Kissaru, Diana Moraru și Speak, versurile fiind scrise de Andrei Maria (Smiley), Diana Moraru, care apare şi în videoclip, Vlad Munteanu și Speak. Regia clipului noii melodii îi aparţine lui Ionuţ Trandafir (TrandaFilm).
„Deciziile bazate pe instinct, din punctul meu de vedere, sunt cele mai inspirate. «Vocile» din capul meu întotdeauna caută fericirea și nu lasă loc de compromisuri și regrete”, spune Speak despre noua piesă care are "un mesaj simplu, dar puternic, ce vorbește despre curajul de a ne urma instinctul, de a face exact ceea ce simțim și când simțim", notează www.hahahaproduction.com.
Vizionare plăcută!

Speak - Vocile din capul meu (Official Video) New Single 2016



Speak - Vocile din capul meu (Official Video, New Single) by Cat Music & HaHaHa Production

Lyrics / Versuri:
REFREN:

Tot ce aud in capul meu
Este "Ce-a fost in capul tau"?
Sa trec peste a fost greu
Dar sa stii, nu-mi pare rau
Tu ai plecat, eu te am lasat
Uite ce bine rimeaza!
Tot ce aud in capul meu
Este "Ce-a fost in capul tau"?

STROFA:

Cate nopti am asteptat singur acasa
Tu erai cu fetele pe-afara la vreo terasa
Si atunci cand ma sunai in miez de noapte
De fapt te asigurai ca voi fi foarte departe.
Dar iubirea nu poate sa te astepte
Vroiai sa urc pe scara sociala niste trepte
Trecutul nu poate nimeni sa-l indrepte,
Asa cum nicio clipa nu poate sa se repete

BRIDGE:

Nu are rost sa ma gandesc
S-a terminat, iti multumesc
Acum in loc de ce-am simtit
E doar o voce pe repeat

REFREN

STROFA:

Si zic stop acestui joc bolnav, plin de migrene
Derulez filmul pana ajung la finalul scenei
Si vad care a jucat mai bine rolul principal
Intretinut subtil de raul necesar
Sah mat, sa-ti intre-n cap, stii ca nu-mi plac minciunile
Prefer sa stau singur si sa infrunt furtunile
Sa iubesc si sa fac tot ce ma face fericit
Vocile din capul meu, niciodata nu ma mint

REFREN

STROFA:

Am sa las ploaia sa vorbeasca in locul meu
Las lacrimile sa imi spuna, cat imi e de greu
Nu-ti mai spun de cate ori, am dat timpul inapoi
Incercand sa-nteleg ce-i cu noi
Acum sterg tot ce-a fost rau
Ramai tu cu vocile din capul tau!

REFREN
................

by Cat Music (YouTube), 12 aprilie 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), coperta noului single oficial lansat de Speak - Vocile din capul meu (2016): Speak One (Facebook) - www.facebook.com/speakofficial

Un comentariu:

  1. Superrr e cea mai noua melodie a lui Speak - Vocile din capul meu!! Noua piesa a lui Speak - Vocile din capul meu din 2016 e hit, noul single si videoclipul oficial imi plac mult!! Si Diana Moraru canta superrr!!

    RăspundețiȘtergere