sâmbătă, 9 aprilie 2016

MELODIE NOUĂ: Serena feat. F.Charm - "Cupidon". VIDEOCLIP OFICIAL, VERSURI, SINGLE NOU (2016)

2016 melodie noua Serena feat F.Charm Cupidon piesa noua Serena featuring F.Charm Cupidon versuri lyrics noul single f charm melodii noi 2016 muzica noua Serena feat F Charm Cupidon noul cantec videoclip noul single official youtube Serena feat. F Charm Cupidon
Serena feat. F.Charm - Cupidon (piesa noua, videoclip oficial, single nou, 07.04.2016)

Serena şi F.Charm au lansat o nouă melodie, "Cupidon", însoţită de videoclipul oficial al cântecului joi, 7 aprilie 2016, pe YouTube. Piesa "Cupidon" este compusă (muzică şi versuri) de către F.Charm, fiind o coproducție Red Clover Media şi Lanoy Records. Clipul noului single este produs de The Others Studio, iar regia îi aparţine Isabellei Szanto.
"Toți iubim muzica. Unii o produc, alții o ascultă. Eu am ales să-mi dezvolt ce e mai frumos, în acest sens. Totul a început acum 3 ani, când mi-am luat inima-n dinți și am postat primul cover. Într-un felul sau altul, mă neliniștea gândul că nu ar fi ce trebuie și că reacția oamenilor mă poate da total peste cap. Culmea, chiar așa a fost dar, multumesc lui Dumnezeu, într-un sens bun. Între timp, am ajuns în studioul Lanoy unde lucrurile au început ușor-ușor să crească. Am avut ocazia să întâlnesc oameni extraordinari cu ajutorul cărora am reușit să mă simt ca într-o a doua familie. Am dat startul cu «Fantasia» , o piesă despre o frumoasă poveste de dragoste și așa cum spune și titlul acesteia, plină de fantezie. Cu multă muncă s-a ajuns și la al nostru «Cupidon» care aruncă la întâmplare cu săgeți. Împreună cu F. Charm, am dat viață și stare piesei. Este un om super talentat și sunt mândră că am ocazia să scot «Cupidon» la lumină, alături de el.", a povestit Serena, informează www.redclover.ro.
Vizionare plăcută!

Serena - Cupidon feat. F.Charm (by Lanoy) videoclip oficial, new single 2016



Descarca de pe iTunes http://apple.co/1S4O4ej
Videoclip by The Others & Isabella Szanto
Produsa de Lanoy Production
Orchestratie: F.Charm, Zenn, Florin Nedelcu
Muzica: F.Charm
Versuri: F.Charm
Mix & Master: Flavius
Stylling: Stefania Duca (Step by Steph)

Versuri/Lyrics:

Strofa 1
Hey, te prefaci, sau esti nebun?
Chiar nu vezi ca ne-a lovit,
un dusman comun?
Noi, urmariti de ghinion…
Cupidon a disparut,
sau e doar un zvon?

Refren
Cupidon, Cupidon,
Ne-ai adus ghinion,
Cupidon, Cupidon, cade-o stea,
Din cauza ta!

Cupidon, Cupidon,
Ne-ai adus ghinion,
Cupidon, Cupidon, cade-o stea,
Din cauza ta!

Strofa 2
Hey, chiar nu vezi ca esti in plus?
Eram doar eu si iubirea,
Ne distram nespus!
Hey, printre jucarii de plus
Am gasit sa-ti fac cadou,
Un ultim cartus

Bridge
Nu, nu plange, nu!
Mai bine-ti vezi de drum, pe unde stii tu.
Raman, doar eu cu mine,
Iar daca tu pleci,
Ia sagetile cu tine!

Refren
Cupidon, Cupidon,
Ne-ai adus ghinion,
Cupidon, Cupidon, cade-o stea,
Din cauza ta!

Cupidon, Cupidon,
Ne-ai adus ghinion,
Cupidon, Cupidon, cade-o stea,
Din cauza ta!

Strofa Rap
Ua, da, da dang,
Ua, da, da, dang
Cupidon e vinovat,
Nu mai suntem Ying si Yang
Nu ne-asteptam,
A venit tam-nesam,
Raul ce ni l-a facut
Se-ntoarce ca un boomerang.

Se-nvarte roata si linistit astept,
Si-o sa ramai o barca in desert,
Ti-ai ales prost meseria,
Ca nu esti Toreador,
Nu te pune cu un taur,
Domnule Sagetator!

Bridge
Nu, nu plange, nu!
Mai bine-ti vezi de drum, pe unde stii tu.
Raman, doar eu cu mine,
Si daca tot pleci,
Ia sagetile cu tine!

Refren
Cupidon, Cupidon,
Ne-ai adus ghinion,
Cupidon, Cupidon, cade-o stea,
Din cauza ta!
Cupidon, Cupidon,
Ne-ai adus ghinion,
Cupidon, Cupidon, cade-o stea,
Din cauza ta!

Editor: Red Clover Media & Co-editor: Lanoy Records

by Red Clover Media (YouTube), 7 apr. 2016

2016 ultima melodie Serena feat F.Charm Cupidon ultima piesa Serena si F.Charm Cupidon versuri lyrics 7 aprilie 2016 ultimul single oficial Serena cu F.Charm Cupidon 07.04.2016 ultimul videoclip oficial Serena feat. F.Charm Cupidon ultimul cantec 7 aprilie 2016 red clover media lanoy records official youtube videos
Serena featuring F.Charm - Cupidon (videoclip nou, single oficial, melodie noua, 2016)

Mai multe detalii referitoare la cea mai noua piesa Serena feat. F.Charm - "Cupidon" gasiti aici: http://redclover.ro/stiri-red-clover-media/ati-auzit-ce-prostii-a-facut-cupidon/.

Sursa foto 1, coperta noului single oficial lansat de Serena featuring F.Charm - "Cupidon" (2016): Red Clover Media (Facebook) - www.facebook.com/RedCloverLabel
Sursa foto 2: Serena Official (Facebook) - www.facebook.com/officialserena

Un comentariu: