luni, 18 aprilie 2016

MELODIE NOUĂ: Dony feat. Royal GNRL - "Motive". SINGLE NOU (2016), VIDEOCLIP OFICIAL, VERSURI

2016 melodie noua Dony feat Royal GNRL Motive piesa noua Dony featuring Royal GNRL Motive versuri lyrics youtube ultima melodie a lui Dony si Royal GNRL Motive 18 aprilie 2016 noul single official video Dony cu Royal GNRL Motive melodii noi 2016 Dony feat. Royal GNRL Motive 18.04.2016 youtube muzica noua videoclip piesa originala noul hit Dony feat. Royal GNRL Motive roton music romania 1 artist music ultimul single Dony feat. Royal GNRL Motive
Dony feat. Royal GNRL - Motive (piesa noua, videoclip oficial, single nou, 2016) Roton

Dony şi rapperul Royal GNRL au lansat o nouă melodie, "Motive", însoţită de videoclipul oficial al cântecului luni, 18 aprilie 2016, pe YouTube. Piesa "Motive" este compusă (muzica) de către Dony, Florin Cioran şi Laurentiu Duţă, iar la scrisul versurilor au contribuit Dony (Corneliu Constantin Donici), Florin Cioran, Laurenţiu Duţă şi Alex-Adrian Mirea (Royal GNRL, nume de scenă). Cântecul şi videoclipul oficial sunt produse de Roton Music Romania şi 1 Artist Music.
Vizionare plăcută!

Dony feat. Royal GNRL - Motive (Official Music Video) New Single 2016



Dony featuring Royal GNRL - Motive (videoclip nou, single oficial)
Muzica: Dony, Florin Cioran, Laurentiu Duta
Text: Dony, Florin Cioran, Laurentiu Duta, Alex-Adrian Mirea
Editori: Roton Music Publishing, 1ArtistMusic
© & (P) 2016 ROTON MUSIC & 1ARTISTMUSIC

Versuri/Lyrics:

Lumea poate fi a ta trebuie doar sa crezi in tine
Si nu lasa pe altcineva sa te traga in jos
Doar tu poti invinge destinul care te distinge
Speranta e cheia din inima ta

Am o mie de motive
Am o mie de prieteni
Am o mie de sperante

Atatea arome pe care nu le-ai gustat
Atata muzica pe care nu ai dat din cap
Atatea poze in care inca nu ai zambit
1000 de locuri de descoperit
Si tot atatea carti pe care nu le-ai citit
Atatia prieteni noi cu care nu ai iesit
Si tot atat de multi nu ti-au dat nici o sansa
Indoiala ucide, dar visele niciodata
Si ei ne numesc visatori
Zic ca suntem cu capu-n nori
Dar ei nu stiu ca de aici de sus
Se vede tot exact cum ne-am propus

Am o mie de motive sa fiu tanar mereu
Am o mie de prieteni care sunt in jurul meu
Am o mie de sperante in inima mea
Nu imi pasa ce va urma
Nu imi pasa ce va urma

Nu pierde timpul degeaba pana la ultima secunda
Soarele rasare oricat ar fi noaptea de lunga
Sa nu lasi drumul mare pentru carare
Daca vrei sa gusti din tort ia felia cea mare
Ia-i pe toti cu tine dam petrecere acasa
Doar iubirea conteaza atunci cand totul e varza
No share location te ghidezi dupa stele
Si cand esti la intrare da-mi un semn pe tele
Si ei ne numesc visatori
Zic ca suntem cu capu-n nori
Dar ei nu stiu ca de aici de sus
Se vede tot exact cum ne-am propus

Am o mie de motive sa fiu tanar mereu
Am o mie de prieteni care sunt in jurul meu
Am o mie de sperante in inima mea
Nu imi pasa ce va urma
Nu imi pasa ce va urma

Lumea poate fi a ta trebuie doar sa crezi in tine
Si nu lasa pe altcineva sa te traga in jos
Doar tu poti invinge destinul care te distinge
Speranta e cheia din inima ta

by RotonMusicTV (YouTube), 18 aprilie 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), coperta celui mai nou single oficial lansat de Dony featuring Royal GNRL - Motive (2016): Roton Music (Facebook) - www.facebook.com/RotonMusic

Un comentariu: