joi, 25 februarie 2016

Holograf - "Eu îi spun iubire" (piesă nouă, 2016, audio, album "LIFE LINE")

2016 Holograf dan bittman Eu ii spun iubire 2016 melodie noua Holograf Eu ii spun iubire piesa noua Holograf Eu ii spun iubire dan bittman 2016 youtube Holograf Eu ii spun iubire official audio youtube mediapro music 2016 Holograf Eu ii spun iubire muzica noua holograf 2016 melodii noi holograf 2016 noul single holograf 2016 de Dragobete Holograf Eu ii spun iubire 24 februarie 2016 ultima melodie trupa Holograf Eu ii spun iubire ultima piesa formatia Holograf Eu ii spun iubire cel mai recent single holograf 2016 noul album life line holograf 2015 track listing holograf life line lista pieselor ultimul album dan bittman 2015
Holograf - Eu ii spun iubire (piesa noua, 2016, new single, official audio) Album: LIFE LINE

Trupa Holograf a lansat o nouă melodie, "Eu îi spun iubire", pe YouTube de Dragobete - Ziua îndrăgostiţilor la români, miercuri, 24 februarie 2016. Piesa "Eu îi spun iubire" este inclusă pe "Life Line", cel mai recent album lansat oficial de către Dan Bittman şi colegii lui din formaţia Holograf în noiembrie 2015.
Noul disc, produs de MediaPro Music - Universal Music Romania, conţine zece melodii, iar două cântece aparţin repertoriului mai vechi al trupei, fiind înregistrate special pentru acest album: "Mafia" și "Sunt un Balkanik". Pe album se află şi hiturile noi "De câte ori să te iubesc", "Bine ai venit în viața mea", dar și piesa "Și îngerii au demonii lor", interpretată de Dan Bittman. Două dintre cântecele din albumul "Life Line" au rezultat în urma unor colaborări inedite cu Loredana Groza – "Vocea de la radio (Iuu Huuu)" și Antonia – "Întoarce-te acasă".
"«LIFE LINE» înseamnă de fapt dorința de a merge până la capăt. Renunțare până la sacrificiu, supraviețuire și de fapt IUBIRE, fără de care nu am exista" - Holograf.
Audiţie plăcută!

Holograf - Eu ii spun iubire (Official Audio) New Song 2016



Holograf - Eu ii spun iubire (Official Audio, New Single) 2016
Download link: https://mediapro.lnk.to/Holograf-LifeLine
Piesa extrasa de pe albumul "Life Line"
(C) & (P) MediaPro Music Entertainment 2015
by MediaProMusic (YouTube), 24 feb. 2016

Lista pieselor - Life Line (2015) - Holograf

1. De cate ori sa te iubesc
2. Deschide-mi inima
3. Eu ii spun iubire
4. Bine ai venit in viata mea
5. Vocea de la radio (Iuu Huuu) (guest star Loredana)
6. Life Line (Masina timpului)
7. Si ingerii au demonii lor
8. Intoarce-te acasa (feat. Antonia)
9. Sunt un Balkanik
10. Mafia
Sursa: http://librarie.carturesti.ro/life-line-421318

Sursa foto, coperta noului album lansat de Holograf - LIFE LINE (2015): Holograf (Facebook) - www.facebook.com/TrupaHolograf

Un comentariu:

  1. E superba cea mai noua melodie scoasa in 2016 pe youtube de trupa Holograf - Eu ii spun iubire !!

    RăspundețiȘtergere