luni, 9 noiembrie 2015

PIESĂ NOUĂ: CRBL feat. ANLORA - "Plânge sufletul meu". VIDEOCLIP OFICIAL (2015)

2015 melodie noua CRBL feat Anlora Plange sufletul meu piesa noua CRBL featuring Anlora Plange sufletul meu official video new single crbl 2015 cat music youtube videos crbl melodii noi eduard crbl 2015 black film crbl videoclipuri ultima melodie de dragoste a lui CRBL feat. Anlora Plange sufletul meu new song crbl plange sufletul meu featuring anlora youtube cat music romania videos 9 noiembrie 2015 cea mai recenta piesa a lui CRBL ft Anlora Plange sufletul meu noul single Eduard CRBL 2015 youtube noul hit CRBL si Anlora Plange sufletul meu muzica noua crbl 2015 noul cantec noiembrie 2015 CRBL cu Anlora Plange sufletul meu ultimul hit crbl 2015 noul clip CRBL feat Anlora Plange sufletul meu
CRBL feat. Anlora - Plange sufletul meu (piesa noua, video oficial, new single, 09.11.2015)

CRBL şi ANLORA au lansat o nouă melodie, "Plânge sufletul meu", şi videoclipul oficial al cântecului luni, 9 noiembrie 2015. Piesa de dragoste a fost prezentată astăzi în premieră pe YouTube de Cat Music Romania, iar clipul noului single este realizat de către Black Film.
Vizionare plăcută!

CRBL feat. Anlora - Plange sufletul meu (Official Video) New Song 2015



CRBL featuring Anlora - Plange sufletul meu (Official Video, New Single) by Cat Music
Muzica: Ionescu Ovidiu Dorin (Dorian Oswin), Mihai Gruia, Andreianu Eduard (CRBL)
Text/Versuri: Cosmescu Octavian Cosmin, Andreianu Eduard (CRBL)
by Cat Music (YouTube), 9 nov. 2015

"Sunt foarte mandru de proiectul acesta, o piesa si un videoclip care au iesit asa cum mi-am dorit dupa cateva saptamani bune de munca. Multumesc foarte mult echipei de filmare, bandului meu N C FAL BAND, dansatoarelor mele, echipei de management si casei de discuri pentru tot ce au facut. Sper sa va placa videoclipul si piesa, sa nu uitați ca dragostea invinge mereu, iar muzica o insoteste", a declarat CRBL pe contul său oficial de YouTube cu ocazia lansării noului single "Plânge sufletul meu" (https://youtu.be/8i_DRfwErtA).

Sursa foto, postarea despre cea mai recenta piesa a lui CRBL feat. Anlora - Plange sufletul meu: Eduard CRBL (Facebook) - www.facebook.com/eduard.CRBL

2 comentarii:

  1. am ramas fara cuvinte, sint impresionata de cea mai noua melodie din 2015 a lui CRBL feat. Anlora - Plange sufletul meu!! noul videoclip pt noua piesa CRBL feat. Anlora - Plange sufletul meu e emotionant!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CRBL featuring ANLORA - "Plânge sufletul meu" va fi unul dintre hiturile romanesti din 2015.

      Ștergere