luni, 19 octombrie 2015

VIDEO NOU: Ed Sheeran - "I'm A Mess" (Live From Wembley Stadium) - 2015

2015 melodie noua video Ed Sheeran I'm A Mess Live From Wembley Stadium videoclip nou 15 octombrie 2015 Ed Sheeran - I'm A Mess Londra Live concert stadionul Wembley iulie 2015 youtube official video channel Ed Sheeran I'm A Mess Live From Wembley Stadium London July 2015 Cristi Milla Blog cristi-raraitu.blogspot.ro melodii noi 2015 videoclipuri Ed Sheeran I'm A Mess piesa noi ultima melodie muzica noua 2015 Ed Sheeran I'm A Mess noul videoclip cantecul recent cea mai recenta melodie 2015 noul single new video fresh single 2015  Ed Sheeran I'm A Mess Live From Wembley Stadium London UK
Ed Sheeran - I'm A Mess (Live From Wembley Stadium) New Video 2015

Ed Sheeran a lansat pe YouTube joi, 15 octombrie 2015, o înregistrare video nouă dintr-un concert susţinut pe Stadionul Wembley (Londra) în luna iulie cu interpretarea live a melodiei "I'm A Mess". Piesa este inclusă pe albumul "X" (Multiply), lansat de artistul britanic în 23 iunie 2014.
Vizionare plăcută!

Ed Sheeran - I'm A Mess [Live From Wembley Stadium] 2015 VIDEO



Get a ticket for your local screening at http://edsheeranmovie.com

This special cinema event on October 22nd 2015, will be beamed live via satellite to select cinema screens around the world and will include red carpet highlights and an exclusive live performance from London's world premiere, before showing the film in its entirety for the first time. Additional film screenings will be playing in select cinemas worldwide across the weekend.

by Ed Sheeran (YouTube), 15 octombrie 2015

Sursa foto (Image Courtesy Of), Ed Sheeran - Live From Wembley Stadium: Ed Sheeran (Facebook) - www.facebook.com/EdSheeranMusic

2 comentarii:

  1. wow ce show a facut ed sheeran in concert pe stadionul wembley !! melodia i'm a mess e super !!

    RăspundețiȘtergere